Haten op AP omdat hij meer aandacht krijgt dan jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef utopie het volgende:
hallo fokkers! euhh naja. oke.. naja.. naja oke. leuk en aardig, maarja. zoals jullie kunnen zien, naja. overal ligt sneeuw. en het sneeuwt nog steeds. naja. ben ik absoluut niet blij mee naja. paar keer op mn plaat gegaan enzo! naja.
randdebiel dat ie is
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haten op AP omdat hij meer aandacht krijgt dan jou
gast, ik had jou moeder wat aandacht gegeven en 9 maanden later kwam jij op de wereld. met je ''dat dus''quote:
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef utopie het volgende:
[..]
gast, ik had jou moeder wat aandacht gegeven en 9 maanden later kwam jij op de wereld. met je dat dus
het meest trieste is nog wel dat jij er op in gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeft
Ik geef je gewoon wat aandacht, ik ben gul vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef utopie het volgende:
[..]
het meest trieste is nog wel dat jij er op in gaatklapjostie
oh thanks man. nu is mijn dag weer goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon wat aandacht, ik ben gul vandaag.
Te koop op iTunes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Crimyclown het volgende:
Staat dat helikopter lied van AP nog ergens online?
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op een zielige manier aandacht vragen terwijl niemand een neuk geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |