Hier ook maar dat komt niet door de zon dus dat telt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHA
maar het is wel beetje oranje

ben je er nog?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zo m'n bed in.

En nu nog lichterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:48 schreef Kwalberto het volgende:
Niet om te haten maar het lijkt buiten toch echt iets lichter te wordenmaar dat ga ik verder aan de binnenkant vsan mijn ogen bekijken

beZig quoten :£)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En nu nog lichternet nu ik ga slapen
![]()

Ja hetu hij niet geij. Jeui, ik nierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
kamer man, ik potiger al 5 krat slaap te.k

MissVanityquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
Zijn de echte FOK!vriendjes vergeten ofzo![]()
Ik mis toch echt Saisai, muhahaha, freddie, Willyfoofoo, Borker enz in de OP.
De harde kern van dit topic!

Nou de harde kern is verschoven lijkt wel, het ging gisteren zo snelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
Zijn de echte FOK!vriendjes vergeten ofzo![]()
Ik mis toch echt Saisai, muhahaha, freddie, Willyfoofoo, Borker enz in de OP.
De harde kern van dit topic!

Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou de harde kern is verschoven lijkt wel, het ging gisteren zo snel

Nee, al eerderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.

Ik kwam gisteravond voor het eerst even kijken maar volgens mij met mij nog een hele hoop anderen want ze vonden het topic in eens zo snel gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.

En niet eens tegen proberen te houden.quote:
Een paradox hoef je niet te snappen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:27 schreef Roburtt het volgende:
toch raar om jezelf autist te noemen..

ik ga werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan dit topic ook echt niet meer bijhouden. Gelukkig is 's ochtends alleen de harde kern aanwezig.
Dan ligt de rest nog in bed

Ben ik dan bij deze harde kern?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan dit topic ook echt niet meer bijhouden. Gelukkig is 's ochtends alleen de harde kern aanwezig.

Ik ben de hele week weggeweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:

We hadden gisteren een topic binnen een half uur dichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |