Arabisch & Communicatie, en jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef coban het volgende:
mk, jij gaat nu toch ook hbo doen? Welke opleiding?
Wat kan je eigenlijk met die opleiding doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Arabisch & Communicatie, en jij?
Ik heb altijd over mij heen laten lopen, nu doe ik dat niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch beter dan altijd over je heen laten lopen?
Alhoewel, bij je ouders hoeft dat niet per se.
http://www.carrieretijger(...)alen-en-communicatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:28 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk met die opleiding doen?
In het Arabisch communiceren, duh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:28 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk met die opleiding doen?
Tja, dan moet je blij zijn dat je die ervaring hebt gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb altijd over mij heen laten lopen, nu doe ik dat niet meer.
Ook bij mijn ouders niet en die vinden dat maar wat vervelend.
Omg niicee! Ik wist niet dat zo'n opleiding bestond! Alleen communicatie danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Arabisch & Communicatie, en jij?
Onder andere jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het Arabisch communiceren, duh!
Ik had gelijk!quote:
Haha die studie leek me idd ook leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:29 schreef coban het volgende:
[..]
Omg niicee! Ik wist niet dat zo'n opleiding bestond! Alleen communicatie dan. Ik ga International Business and Languages doen. Ben ook van plan om arabische cursussen te nemen
. Kan ik jullie volk afluisteren ghehe!
Ja, ik haat liefde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:30 schreef coban het volgende:
Dimens, dat ze een vriend heeft is best vervelend idd.
Utrecht wsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha die studie leek me idd ook leuk.Waar ga je dat doen?
Ja dan kan je in het arabisch schelden.
zomaar mij naaier noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef coban het volgende:
[..]
Aight1 ook en dimens ook. Maar dat zijn naaiers en zijn geen fulltime vriends.
WAAR IS AMENTH IK MIS HEM
Ja Maastricht, helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Utrecht wsjij? Limburg?
Haha ik kan dat al: meskieenaaa enne andere vieze woordjes
Trouwens, amenth wou weer vriendjes met je worden coban. Dat vroeg hij heel toepasselijk, in het Turks.quote:
quote:
Huh wanneer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouwens, amenth wou weer vriendjes met je worden coban. Dat vroeg hij heel toepasselijk, in het Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |