Nee, niet gezien, interesseert me ook niet, gr gr.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef amenth het volgende:
Hey cHloroform heb je me topic nog gezien (dat ik wel nederlands kan)
Gr Serhat
Zit toch geen alcohol in, man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh, je heb nog water? Neem dat dan.
Ga dan langs de apotheek en vraag om een fles pure alcolholquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit toch geen alcohol in, man.
Fruitsappen laten gisten?quote:
Heb een keer een raketje in een glas met vodka gedaan, raketje smolt, allemaal rare shizzle in m'n vodka, zag er vies uit man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waterijsjes laten smelten in een beker dan?
Maar was het lekker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer een raketje in een glas met vodka gedaan, raketje smolt, allemaal rare shizzle in m'n vodka, zag er vies uit man.
Mja heb het wel opgedronken, maar weenie man.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef amenth het volgende:
Hey cHloroform heb je me topic nog gezien (dat ik wel nederlands kan)
Gr Serhat
RIP alvast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga nu een echte slok proberen te nemen, ik hoop dat ik het binnenhoud.
Vet relaxed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
A thousand bouncing souls
Packed into the moment
The heavy sky splits open
Time floats frozen
Tonight, the stars ignite like fireflies
Tonight, is burning a hole in the sky
Tonight, is beaming straight across the universe
Tonight, is burning a hole in the sky
Tonight, is beaming straight across the universe
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk lult Hooidraad gewoon en vind het gewoon heel lekker
Bomen zijn relaxed..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
TUTUTUTUTUT UTUTUTUTU DUDUDU TYUTUTUTUTUDUDU UTUTUUTTU UDUDUD UTUTUTUTU DUUDDU
Vet relaxed...quote:
Vet relaxdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja die staat daar gewoon man..
Pietje precies :Squote:
Doe mij maar een natte pruim.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:49 schreef Dalando het volgende:
"Een perzik is gewoon het strakste van allemaal"
Remlooooooffff ik wil custom smileys hebben bij mijn aboquote:
Heb je die net...?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:52 schreef BBQSausage het volgende:
Zullen we met z'n allen een "NEEM NU EEN ABO!![]()
" topic maken?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:52 schreef BBQSausage het volgende:
Zullen we met z'n allen een "NEEM NU EEN ABO!![]()
" topic maken?
Die moet je uitzetten bij je settingsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een abo, maar ik zie wel gewoon ads
Bedanktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die moet je uitzetten bij je settings
Oké, ik begin met de eerste regel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Dalando het volgende:
[..]Doen we danny en z'n gezin een plezier
Hey die kende ik nog niet, klinkt als countryquote:
Ik moet godverdomme helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, jij moet ook een abo nemen.
Ik 2e regel: "NEEM NU EEN ABBO VERDOMME DANNY HEEFT KINDEREN EN EEN GEZIN DIE HIJ MOET VOEDEN DOE HET NOU OF ANDERS FOK! KNOKPLOEG ALLES"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, ik begin met de eerste regel.
"Beste FOK!ers,"
Jawel hoor. Je moet ademen en eten en drinken. Als je in leven wil blijven tenminste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme helemaal niks.
Jawel, dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme helemaal niks.
Een gezin dat hij moet voeden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik 2e regel: "NEEM NU EEN ABBO VERDOMME DANNY HEEFT KINDEREN EN EEN GEZIN DIE HIJ MOET VOEDEN DOE HET NOU OF ANDERS FOK! KNOKPLOEG ALLES"
en dan jij weer 3e reden: "Gr. BBQSausage"
Ik las: Mensen die aids hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Eindelijk kan ik het zeggen zonder een ban te krijgen
Mensen die ads hebben!!! x 901
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik 2e regel: "NEEM NU EEN ABBO VERDOMME DANNY HEEFT KINDEREN EN EEN GEZIN DIE HIJ MOET VOEDEN DOE HET NOU OF ANDERS FOK! KNOKPLOEG ALLES"
en dan jij weer 3e reden: "Gr. BBQSausage"
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je moet ademen en eten en drinken. Als je in leven wil blijven tenminste.
Ze hebben echt ongelooflijk veel onbekenden nummers gemaakt vóórdat ze beroemd werdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die kende ik nog niet, klinkt als country
Vrouwen poepen niet, vrouwen baren kinderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Poepen moet je ook op een gegeven moment, anders krijg je krampen.
Mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, nou, laat dan maar. Als niemand mij wil steunen in deze actie tegen de non-abo-FOK!ers.
Onder andere ook kleine negertjes dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, vrouwen baren kinderen.
Geen honger meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andere ook kleine negertjes dus.
Chocolate Chip cookies?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net van die lekkere chocolade koekjes op, met van die harde stukjes.
Mits bezwangerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, vrouwen baren kinderen.
Ik heb flippiee zwanger gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga je haar nog bezwangeren komend weekend?
quote:Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee in. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
Motherf*cking jaloers.quote:
Als je daarmee refereert naar mijn enorme zwarte lul, dan ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een klein negertje tussen je benen hangen?
Bruinrijder?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Ik ben compleet wit, maar hebt toch een chocolade piem0l
Helemaal toppiequote:
Charliequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voorlopig niet.
Nu vissticks in de pan [ afbeelding ]
Jammer wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |