abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:35:00 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100922196

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100922218
*Boks* Heloef
pi_100922725
Toch maar even wat drinken in een cafe :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_100922769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Toch maar even wat drinken in een cafe :)
:D
Succes!
pi_100922839
Volgens mij is iedereen heen
pi_100922845
nee ik ben er nog
pi_100922874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
nee ik ben er nog
hoi :@
pi_100922881
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij is iedereen heen
:N
We zijn alleen wel zo'n beetje uitgepraat, denk ik :D
pi_100922907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Elke maand wel weer een nieuwe rel. Elke dag weer nieuwe avonturen. Het blijft wel een grappig topic.
pi_100922943
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
pi_100922950
Dat was even een gedachte die in me op kwam
pi_100922996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.
pi_100923033
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.
Yup maar vorige keer pakte niet zo geweldig uit , dus ben even wat voorzichtiger. Hij pocht er ook heel erg over dus ben ik een beetje wantrouwend
pi_100923037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel" :P
Maar of dat nou zoveel beter is :D
pi_100923123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel" :P
Maar of dat nou zoveel beter is :D
Nou ik geloof meer dat het net uit is en hij aan het feesten is, dus dat maakt voor mij al helemaal iets waarvan ik denk hmmmm toch maar niet. Het is wel frappant dat die er zo over pocht en zo aan het feesten is.

Denk dat ik bij dat exemplaar misschien maar beter weg kan blijven want dat voorspelt ook niet veel goeds
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:11:24 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100923166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100923230
Mijn conclusie is meer over dit of hij is nog niet over de ex heen en gaat straks met hangende pootjes terug naar haar of hij blijft door feesten etc en dat is voor mij even beide niet handig.
pi_100923253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn conclusie is meer over dit of hij is nog niet over de ex heen en gaat straks met hangende pootjes terug naar haar of hij blijft door feesten etc en dat is voor mij even beide niet handig.
Dan is het vrij duidelijk, toch?
pi_100923298
yup blijf nog even vrijgezel. En denk zelf ook even dat het beter is even op mezelf richten want ik pak dingetjes enzo wel gewoon op en ga gewoon verder maar ben cynisch even qua liefde dus ik denk niet dat ik er ook echt voor opensta op het moment
pi_100923343
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
yup blijf nog even vrijgezel. En denk zelf ook even dat het beter is even op mezelf richten want ik pak dingetjes enzo wel gewoon op en ga gewoon verder maar ben cynisch even qua liefde dus ik denk niet dat ik er ook echt voor opensta op het moment
Ik heb vaak het idee dat veel mensen zeggen er niet voor open te staan; totdat ze opeens een geweldig persoon tegen komen. Ik bedoel... vaak zie je toch dat de periode van... "ik sta wel open voor wat nieuws" tot "een relatie hebben" heel erg kort is.
pi_100923366
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?
Klopt!

[ Bericht 22% gewijzigd door HappyGirl91 op 19-08-2011 01:22:50 (:$) ]
pi_100923392
nou als het even voorgaande project 4 jaar los/vast scharrel is geweest en het nogal rare manier uitgaan is , denk ik dat ik wel even veilig kan zeggen even niet of er moet echt een wonderachtig iets gebeuren waarvan ik zeg die had ik nog niet zien aankomen.
pi_100923463
huh happy waarom haal je het weg ??
pi_100923474
NOU :( Waarom ziet iedereen dit?? :'(
pi_100923480
Weet ik niet, ik vond het bij nader inzien toch wel overbodig of zo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')