Ah wel nice, voor zover ik het met mijn koptelefoon kan horen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www65.zippyshare.com/v/69207481/file.html
Nee deze heb ik gekozen omdat het de mid-intro van het nummer is. Maar het is wel een nustyle plaat maar verder werk ik met een andere maat van me aan een rauwequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah wel nice, voor zover ik het met mijn koptelefoon kan horen.
Als je maar niet in de track zelf de bassline de hele tijd van toonhoogte laat veranderen.
Vanwege de advertenties. Die staan niet toe dat er 18+ materiaal op de pagina waar de advertenties op staan mogen staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanwaar eigenlijk in 1 keer die ommekeer dat een tepeltje niet meer mag?
En die maat is weer een maat van Low-e dus misschien dat hij nog wat kritiek kan geven zodat we er een leuk plaatje van kunnen maken.quote:
Hmm, hopelijk gaat die adverteerder dan binnenkort failliet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanwege de advertenties. Die staan niet toe dat er 18+ materiaal op de pagina waar de advertenties op staan mogen staan.
Waarschijnlijk zegt ie 'van mij mag die kick nog wel een stukkie harder.'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En die maat is weer een maat van Low-e dus misschien dat hij nog wat kritiek kan geven zodat we er een leuk plaatje van kunnen maken.
gitaren ftwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En die maat is weer een maat van Low-e dus misschien dat hij nog wat kritiek kan geven zodat we er een leuk plaatje van kunnen maken.
Het is Google, denk niet dat dat snel zal gebeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk gaat die adverteerder dan binnenkort failliet.
oquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is Google, denk niet dat dat snel zal gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |