Het origineel met Rutger Hauer is veel tofferquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
The Hitcher (2007)
verhaal: Vriend en vriendin rijden met de auto terug naar huis van college campus. Onderweg rijden zij bijna een man aan die midden op de weg staat. Hij lijkt zich ook niet te verroeren. Wat later besluiten ze om hem een lift te geven. Deze meneer blijkt echter erg gestoord te zijn.
oordeel: kijkt wel lekker weg. het teveel aan toeval moet je doorheen kijken.
Mijn cijfer: 6.5
iMDB: 5.5
Idd, gisteren gezien en het ging nergens over. Een 6.5 in de hoop dat deze series ten einde zijn gekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef Justinn het volgende:
Fast Five.
Vermakelijk actie en goede special effects, maar meer niet. Ik vind de scores een beetje overgewaardeerd. De film is langdradig, cliche en zwaar over-de-top. Met het laatste heb ik normaal niet zoveel moeite, maar die actiescene met die kluis vond ik echt tenenkrommend slecht verzonnen.
6
Een docu/korte film. Als je op IMDB kijkt kan het aardig interessant zijn.quote:Zomergastenfilm: Los Angeles
die de psychologie, de architectuur en esthetiek van de Amerikaanse stad Los Angeles onderzoekt. Het onthult een stadsgezicht van Los Angeles door de complexe architectuur, maar vooral ook door haar cruciale rol als centrum van de filmproductie. Los Angeles beleeft haar meest hectische week, namelijk die voorafgaand aan de uitreiking van Oscars. Een opeenvolging van beelden en filmische situaties variërend van repetities en de productie van de Academy Awards, Brad Pitt op de set van Mr. and Mrs. Smith, het legendarische Bonaventure Hotel, Pat Kingsley op het werk, IM Pei's Creative Artist's Agency, Mulholland Drive en de Vanity Fair party. Los Angeles als een complex metropool met vele lagen. Morris maakt gebruik van verschillende soorten cinematografie en balanceert tussen documentaire en fictie.
IMDb bekeken. Geen reviews, niets over waar het over gaat, geen ratings, geen messageboard items. Ja dat maakt een hoop duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor de liefhebbers (ik), straks op NED 2 (om 23:25 uur):
[..]
Een docu/korte film. Als je op IMDB kijkt kan het aardig interessant zijn.
Als je kijkt wie er in voorkomen. Meer bedoelt ook als je de info lees waar het over gaat, kan voor filmliefhebbers misschien interessant zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
IMDb bekeken. Geen reviews, niets over waar het over gaat, geen ratings, geen messageboard items. Ja dat maakt een hoop duidelijk inderdaad.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef Karstman het volgende:
Nou dat Los Angeles is behoorlijk slaapverwekkend. Wat wisselende plaatjes zonder duidelijke lijn met suffe rechtenvrije muziek eronder. Wat ik tot nu toe geleerd heb is dat je je kan laten scheren door een topless mevrouw (yay!) en dat Amerikaanse filmsterren geen onderbroek dragen (ieeuw)
Kluis was inderdaad zeer ongeloofwaardig, verder gewoon een 7 ofzo. Ben niet zo'n actie fan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Idd, gisteren gezien en het ging nergens over. Een 6.5 in de hoop dat deze series ten einde zijn gekomen.
Met die kluisMet een tank kan ik het me wel een beetje voorstellen, maar een auto en dan de achterkant nog heel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. : http://www.imdb.com/title/tt1905041/Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
De film viel jammer genoeg tegen. Leek een beetje snel te gaan, voor ik het wist was het al bijna afgelopen. Ligt aan mij, denk ik.quote:Final Destination 5 (2011)
Verenigde Staten
Horror / Thriller
95 minuten
geregisseerd door Steven Quale
met Nicholas D'Agosto, Emma Bell en Tony Todd
Een man (Nicholas D'Agosto) zijn voorgevoel redt een groep collega's van een angstaanjagende hangbrug die instort. Maar het was niet de bedoeling dat deze groep nietsvermoedende zielen dit zouden overleven. In een race tegen de klok doet de onfortuinlijke groep verwoede pogingen om een manier te ontdekken om uit de sinistere agenda van de dood te ontsnappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het einde;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 en camversie. (voor de haters)
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Pringles op 22-08-2011 12:14:50 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Gaat dit over Final Destination 5? Want je plaatje werkt niet en je hebt nergens een titel of linkje staanquote:
Ik heb wel genoten van de 1e 2 delen maar vond deze toch een stuk minder. Zelfs zo minder dat ik hem na een tijdje heb afgezet want ik viel zowat in slaap. Heb hem later afgekeken maar hij kon mij niet genoeg boeien als de 1e 2. Een 5,5.quote:De eerste Pirates of the Caribbean film die niet door Gore Verbinski geregisseerd werd betekent meteen een breuk met de eerste trilogie. De grootste afwezigen in deze film zijn namelijk Orlando Bloom en Keirra Knightley, waarvan de afwezigheid vooralsnog verklaard is met de reden dat ‘hun aandeel in het verhaal voorbij is’. Jack Sparrow (Johnny Depp) is vanzelfsprekend wel aanwezig en beleeft wederom een vreemd avontuur. Hij komt de enige vrouw (Penelope Cruz) tegen die aan hem gewaagd is: de dochter van Blackbeard (Ian McShane). Door een samenloop van omstandigheden belandt hij op het schip van haar vader, de Queen Anne’s Revenge, en gaat hij op zoek naar de Fontein van de Eeuwige Jeugd.
Vond hem heel vetquote:Het vijfde deel uit de serie speelt zich af vóór de gebeurtenissen in Tokyo Drift, en is de derde film waarin Vin Diesel een hoofdrol speelt. Brian O’Connor (Paul Walker) werkte samen met Mia Toretto (Jordana Brewster) om haar broer, Dominic Toretto (Vin Diesel), uit de gevangenis te bevrijden. Achterna gezeten door de autoriteiten, komen ze terecht in Rio de Janeiro. Daar moeten ze nog één laatste opdracht doen om hun vrijheid te herwinnen. Ze verzamelen een team van racers om een corrupte zakenman tegemoet te zien. Hij is echter niet de enige die hen achterna zit, ook agent Luke Hobbs (Dwayne Johnson) zit het drietal achterna, met een boel spektakel als gevolg.
Fixed. Deel 5 inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Gaat dit over Final Destination 5? Want je plaatje werkt niet en je hebt nergens een titel of linkje staan
Zeker weten, heel erg lekker wijfquote:
Je weet dat dit de 4e film is en niet de 3e?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
POTC On stranger tides
[..]
Ik heb wel genoten van de 1e 2 delen maar vond deze toch een stuk minder. Zelfs zo minder dat ik hem na een tijdje heb afgezet want ik viel zowat in slaap. Heb hem later afgekeken maar hij kon mij niet genoeg boeien als de 1e 2. Een 5,5.
[ afbeelding ]
Fast Five
[..]
Vond hem heel vetEcht een over de top Actie film. Alhoewel er toch wat dingen inzitten die echt niet kunnen toch wel heel mooi gedaan. Een 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |