filmpje van mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eo_s_storm_zien.html
reserveer je 10 euro maar jongenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:39 schreef meteo-online het volgende:
"Gelukkig voor Lowlands", maar jammer voor ons... GFS stukken minder in deze run
Neuh, nieuwe run weer beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
reserveer je 10 euro maar jongen
Dit geloof ik niet zo , 46000 ontladingen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:26 schreef meteo-online het volgende:
Klopt weinig van die ontladingen als ik het gehele beeld van knmi eens bekijk:
[ afbeelding ]
Ik woon in Duitsland, hier viel het wel mee qua onweer. Maar wat ik er van zag gister op de buienradar is in Bonn, waar ik woon, alleen het onderste gedeelte van de buienlijn langsgekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet zo , 46000 ontladingen?
Waarom lees ik niks hiervan op internet van schade/wateroverlast? (Duitsland bedoel ik dan)
http://news.google.nl/new(...)um=1&ved=0CCUQqgIwAAquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom lees ik niks hiervan op internet van schade/wateroverlast? (Duitsland bedoel ik dan)
Ik weet het over Nederland maar als je in Duitsland kijkt dan lijkt het wel oorlogquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef meteo-online het volgende:
[..]
http://news.google.nl/new(...)um=1&ved=0CCUQqgIwAA
Ken personen die bij Essen zijn geweest, moest een hel geweest zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet het over Nederland maar als je in Duitsland kijkt dan lijkt het wel oorlog
Omdat de meeste journalisten geen Duits kunnen. In de duitse media berichten genoeg over het onweer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
OMG wat een noodweer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Oh ok
Dit al voorbijgekomen (Pukkelpop)
Welke tornado?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat nogja? Had jij die tornado uit Hasselt willen hebben zeker?
Bowecho, geloof ik. Geen tornado's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Welke tornado?
Is dat bevestigd / vastgelegd?
Zie hier het probleem van een waarschuwing geven bij zo'n festival. Mensen zullen toch gaan schuilen in een tent, die blijven dus echt niet in de regen blijven staan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Oh ok
Dit al voorbijgekomen (Pukkelpop)
Aan de radarbeelden te zien, kan je +/- 30 min van te voren zien dat het om een right-mover gaan. Dat is achteraf, met de radarvertraging waren er misschien 20 minuten geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Zie hier het probleem van een waarschuwing geven bij zo'n festival. Mensen zullen toch gaan schuilen in een tent, die blijven dus echt niet in de regen blijven staan...
Ik vraag me ook af wat je als festival kan doen als er zo'n storm op je af komt. Je weet toch pas een uur (denk ik?) vantevoren of het echt heftig wordt of niet (heftig zoals dit). Maar als het echt heftig wordt, wat kan je dan doen als festival? Iedereen waarschuwen, maar waar moet iedereen heen?
Niemand weet het dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:36 schreef meteo-online het volgende:
Snap er helemaal niets meer van:
Citaat NOS weerbericht: zware onweersbuien zondag en zegt zelfs dat we dan het nieuws en knmi moeten bijhouden
Rtl4: Houden een slag om de arm
Kaarten: Niets te zien
Is toch raar? Wat zien hun wat wij niet zien? Is er kans op vet onweer houden ze hun mond, is er volgens de kaarten geen kans dan is er weer kans op zwaar onweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |