Perfect vliegerweer voor campingtenten. 2 staalkabels erom en gaan met die banaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:37 schreef Infection het volgende:
Als die code rood in Overijssel uitkomt (wat Noodweercentrale voorspelt) dan zullen ze nog wat gaan beleven op Lowlands.
Het is een soort loterij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zijn ook waarschuwingen dat er een KANS is op heftig weer. Lijkt wel alsof jij het ook direct verwacht
Zul je zien....quote:
Zag het net ook ja. Schrok wel even, sinds ik 5 minuten daarvoor het oude kaartje bekeek en zoiets had van "Ach het is zuid-limburg maar."quote:
We gaan het meemaken. Op dit moment in Zuid-Limburg dus ben benieuwd wat we hier krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Zag het net ook ja. Schrok wel even, sinds ik 5 minuten daarvoor het oude kaartje bekeek en zoiets had van "Ach het is zuid-limburg maar."
Heb inderdaad net toch maar even wat dingen afgedekt en weggezet. Liever een keer teveel dan te weinig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zul je zien....
je ligt in een code rood gebied.
Maar dat jij in de zon zit en net ten westen van je komt het extreme weer langs
Waarom? Het is hier heel goed hoor..quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Staal het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Limburg woon trouwens.
Waar de friet nog goed is en de Vla nog lekker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Staal het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Limburg woon trouwens.
Qua hagel en wateroverlast hebben jullie het fantastisch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Narasan het volgende:
[..]
Waarom? Het is hier heel goed hoor..
Vla is in West brabant van het boertje ook lekker, met vanillespikkels. Friet is slecht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar de friet nog goed is en de Vla nog lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |