Myr..rustig aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieverd, het kan me niets schelen, ik sluit inderdaad topics omdat ik het wil. En laat ze open omdat ik het wil. Fucking deal with it. Maar ik heb geen zin in jouw gekanker.
zo hee stoere gozer ben je!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast ik geef geen neuk om jouw moeder.
Ze is wel lekker met dat kale hoofdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast ik geef geen neuk om jouw moeder.
Ik maak me niet druk hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Myr..rustig aan.
Je bent bijna jarig lekker vieren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor.Ik zit rustig Glee-liedjes te luisteren.
hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor.Ik zit rustig Glee-liedjes te luisteren.
Je wordt al oudquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
19. Maar ik houd niet van verjaardagen. 18 klinkt mooier.
mag ik komen als er een feestje is>??????quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
ketsen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er meepost, er geen regels overtreden worden en een enkel baggertopic soms gewoon moet kunnen. Topics moeten niet geopend worden om het openen, maar een keer een loos topic kan geen kwaad hoor. Vandaag is het dit topic, over 3 uur misschien een ander, volgende week misschien een topic van jou. Whatever.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Superthomas het volgende:
myraela, ik wil een goede reden waarom dit topic open moet blijven. (of in ieder geval waarom er geen slotje op moet)
Een paar uur geleden hadden we een enorm baggertopic dat Smegje om dezelfde reden toelietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er meepost, er geen regels overtreden worden en een enkel baggertopic soms gewoon moet kunnen. Topics moeten niet geopend worden om het openen, maar een keer een loos topic kan geen kwaad hoor. Vandaag is het dit topic, over 3 uur misschien een ander, volgende week misschien een topic van jou. Whatever.
dramaqueenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er meepost, er geen regels overtreden worden en een enkel baggertopic soms gewoon moet kunnen. Topics moeten niet geopend worden om het openen, maar een keer een loos topic kan geen kwaad hoor. Vandaag is het dit topic, over 3 uur misschien een ander, volgende week misschien een topic van jou. Whatever.
loserquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef Superthomas het volgende:
ok dan, ik geef me over. sinds ik niet de middelen heb om er iets tegen te doen (oh wacht, die heb ik wel) zal ik maar ophouden met mijn gezeik. ik irriteer alleen andere users er mee.
volwassenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef Superthomas het volgende:
ok dan, ik geef me over. sinds ik niet de middelen heb om er iets tegen te doen (oh wacht, die heb ik wel) zal ik maar ophouden met mijn gezeik. ik irriteer alleen andere users er mee.
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een paar uur geleden hadden we een enorm baggertopic dat Smegje om dezelfde reden toeliet
LEVEN ZOEKENquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast, wat moet ik anders doen? any suggestions?
Je gaat eerst de held spelen en na een paar minuten ga je alweer stoppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast, wat moet ik anders doen? any suggestions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |