jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit nu net zoiets als het goedemorgentopic?
Ik denk dat je TS verwart met iemand anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat deze TS super baas is. Kan gewoon niet dicht.
Met wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat je TS verwart met iemand anders.
Ik weiger om aan deze invasie op mijn privacy mee te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Ok ik verander deze topic.
Topic gaat nu over: welke kleur sokken je draagt!
Ts begint:
Ik draag blauwe sokken
Nee, omdat ik over 2 uur jarig ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Omdat ik altijd zo superrlief ben he
dan ga je tog lekker wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weiger om aan deze invasie op mijn privacy mee te werken.
Ik kan je morgenochtend pas feliciterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, omdat ik over 2 uur jarig ben.
Ik zal je mijn rekeningnummer DM'en, dan kan je vast wat overmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan je morgenochtend pas feliciteren
Ik zal je 45,0 cent over maken, dat doe ik gelieve in een envelope dus moet je je adres even DM'en.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekeningnummer DM'en, dan kan je vast wat overmaken.
Dus je vindt mij niet superliefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, omdat ik over 2 uur jarig ben.
Het is fantastisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal je 45,0 cent over maken, dat doe ik gelieve in een envelope dus moet je je adres even DM'en.
Edit: Ik meen het, ik doe er ook wel een leuk kaartje bij![]()
Yeah right..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En de kwaliteit van dit topic nóg meer laten zakken? Dacht't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |