SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit voldaan-
[ Bericht 9% gewijzigd door Myraela op 18-08-2011 23:08:40 ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef JellyBeanz het volgende:
In dit. Toppic mag je alleen groeten!
Ts begint: Hallon!het is SwJ!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
lol.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef JellyBeanz het volgende:
In dit. Topic mag je alleen groeten!
Ts begint: Hallon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit voldaan-
Omdat ik niet de rechten heb om dit topic te sluiten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom is dit nog steeds open?
Omdat deze TS super baas is. Kan gewoon niet dicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom is dit nog steeds open?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit nu net zoiets als het goedemorgentopic?
Ik denk dat je TS verwart met iemand anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat deze TS super baas is. Kan gewoon niet dicht.
Met wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat je TS verwart met iemand anders.
Ik weiger om aan deze invasie op mijn privacy mee te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Ok ik verander deze topic.
Topic gaat nu over: welke kleur sokken je draagt!
Ts begint:
Ik draag blauwe sokken
Nee, omdat ik over 2 uur jarig ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Omdat ik altijd zo superrlief ben he
dan ga je tog lekker wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weiger om aan deze invasie op mijn privacy mee te werken.
Ik kan je morgenochtend pas feliciterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, omdat ik over 2 uur jarig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |