abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:31:28 #1
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100912886

*O* de OP *O*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100912895
nee, geen leuke klusjes
Altijd de sarcasme modus aan
pi_100912897
Kolere had ik bijna de laatst post.
pi_100912920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

We hebben onze eigen supercell net gehad _O-

Ik was stiekem al aan het kijken, toch bedankt :@
Drassss, las net op de twitter van Reinier vd Berg dat het uit onweersgebied in Brabant zich een bow-echo boven Duitsland ontwikkeld? ze geven daar extreem zware windstoten aan lees ik
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:32:29 #5
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100912933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Kolere had ik bijna de laatst post.
_O- _O-
pi_100912983
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Drassss, las net op de twitter van Reinier vd Berg dat het onweersgebied in Brabant een bow-echo boven Duitsland veroorzaakt ?
Zoiets ja

pi_100913023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zoiets ja

[ afbeelding ]
in omgeving Arnsberg geven ze kans op extreme windstoten
pi_100913126
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

in omgeving Arnsberg geven ze kans op extreme windstoten

Je kan hem ook prachtig zien op de radar. Machtig is dat, helaas is het donker dus alleen met de flitsen zie je hem heel goed.
pi_100913173
mijn neefje en nichtje logeren momenteel bij hun vader in Duitsland, het zit recht boven hun hoofd daar nu. Ze mailde net dat het onzettend te keer gaat daar qua flitserij en boem boem
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:37:53 #10
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100913185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je kan hem ook prachtig zien op de radar. Machtig is dat, helaas is het donker dus alleen met de flitsen zie je hem heel goed.
Ik zat al op de sateliet te koekeloeren, maar is inderdaad een beetje lastig te zien in het donker :')
pi_100913222
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik zat al op de sateliet te koekeloeren, maar is inderdaad een beetje lastig te zien in het donker :')
heb ik ook eens geprobeerd 's avonds, werkt niet echt nee, tot je ineens denkt: godjezesnoggesantoezeg, het is donker, dan zien die zatteliete ook niks _O- _O-
pi_100913231
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn neefje en nichtje logeren momenteel bij hun vader in Duitsland, het zit recht boven hun hoofd daar nu. Ze mailde net dat het onzettend te keer gaat daar qua flitserij en boem boem
Hmm, gewoon binnen blijven. Ramen/deuren dicht en dan moet het goed komen.
pi_100913284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hmm, gewoon binnen blijven. Ramen/deuren dicht en dan moet het goed komen.
ze zitten tussen de bergen, dus donder echoot daar ook nog eens flink door, ik weet het. Toen mijn schoonzus nog getrouwd was en daar ook woonde hebben we dat, toen we daar op bezoek waren, ook eens meegemaakt. Dat gaat ècht qua geluid enorm tekeer.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:40:25 #14
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100913298
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ze zitten tussen de bergen, dus donder echoot daar ook nog eens flink door, ik weet het. Toen mijn schoonzus nog getrouwd was en daar ook woonde hebben we dat, toen we daar op bezoek waren, ook eens meegemaakt. Dat gaat ècht qua geluid enorm tekeer.
Oh, bergen en onweer, geweldig _O_
pi_100913308
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Ja dat is echt waanzinnig lijkt me.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:43:06 #16
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100913405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

In Italië 'zagen' we de donder altijd van de berg af naar beneden rollen. Klinkt vreemd, maar het was flits, je kijkt naar de bergwand en echt alsof de bomen door een soort van lawine van wind bewegen als de donder kwam
pi_100913440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

reken maar van yessss.
Ik ben nogal angstig voor onweer, in een ver ver verleden eens de bliksem ingeslagen bij ons thuis toen ik nog een kind was, de stopcontacten sprongen van de muur en het was net alsof er een soort vuurballen door het huis vlogen. Alles in de fik enzo, paniek alom, sinds die tijd heb ik het er niet zo op. Als Mark niet thuis is, heb ik mijn tas en autosleutels binnen handbereik liggen en de deur naar de hal open zodat ik de kinderen meteen uit hun bed kan plukken en kan wegwezen (erg he) :@
pi_100913456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

In Italië 'zagen' we de donder altijd van de berg af naar beneden rollen. Klinkt vreemd, maar het was flits, je kijkt naar de bergwand en echt alsof de bomen door een soort van lawine van wind bewegen als de donder kwam
In mei was ik omgeving Salzburg/Innsbruck en reden we ook een complex binnen met onweer/regen. Zag er ook machtig uit :)
pi_100913489
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

reken maar van yessss.
Ik ben nogal angstig voor onweer, in een ver ver verleden eens de bliksem ingeslagen bij ons thuis toen ik nog een kind was, de stopcontacten sprongen van de muur en het was net alsof er een soort vuurballen door het huis vlogen. Alles in de fik enzo, paniek alom, sinds die tijd heb ik het er niet zo op. Als Mark niet thuis is, heb ik mijn tas en autosleutels binnen handbereik liggen en de deur naar de hal open zodat ik de kinderen meteen uit hun bed kan plukken en kan wegwezen (erg he) :@
Dat is ook het vervelende van onweer. Het is een prachtig natuurverschijnsel, maar als het TE dichtbij komt enorm gevaarlijk :(
pi_100913637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat is ook het vervelende van onweer. Het is een prachtig natuurverschijnsel, maar als het TE dichtbij komt enorm gevaarlijk :(
begin van de avond (zo rond half zes/zes uur) giing het hier (en volgens mij bij Kaatje in Den Bosch ook) echt enorm tekeer, was maar een kwartiertje, maar het waren wel enorme klappen, de ramen trilden er gewoon van. Op zo'n moment heb ik het niet hoor. :N Gelukkig was Mark thuis :Y dan vind ik het minder eng als wanneer ik alleen ben :@
pi_100913751
Hebben hier 2 honden. Eén daarvan werd helemaal panisch van het onweer, de ander is doof en zat lekker te slapen _O- _O-
pi_100913906
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

begin van de avond (zo rond half zes/zes uur) giing het hier (en volgens mij bij Kaatje in Den Bosch ook) echt enorm tekeer, was maar een kwartiertje, maar het waren wel enorme klappen, de ramen trilden er gewoon van. Op zo'n moment heb ik het niet hoor. :N Gelukkig was Mark thuis :Y dan vind ik het minder eng als wanneer ik alleen ben :@
(was ff lakens op het bed leggen). Hier heeft het alleen wat gerommeld in de verte. Geen harde klappen :N *O*
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:56:05 #23
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100914006
-O- Ik wil ook onweer en donder en bliksem -O-
* MaryMouse pakt koffertje in en verhuist naar Tampa, FL :Y
pi_100914077
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
-O- Ik wil ook onweer en donder en bliksem -O-
* MaryMouse pakt koffertje in en verhuist naar Tampa, FL :Y
Kan ook de auto instappen en richting Duitsland gaan ;)
pi_100914096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
Hebben hier 2 honden. Eén daarvan werd helemaal panisch van het onweer, de ander is doof en zat lekker te slapen _O- _O-
Wij hebben (nog maar) één hond. Die wil zowat in me kruipen als hij onweer hoort...Wel zielig eigenlijk, maar moet hem dan negeren, anders gaat hij helemaal shaken omdat het dan erger wordt
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')