Ik mag zeker in jou geen natte droom hebben he?quote:
Correcte aannamequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik mag zeker in jou geen natte droom hebben he?
Hebben vrouwen nooit iets van een natte droom eigenlijk?quote:
Interessante materiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Arriviste het volgende:
Eh, nee. Het enige waar ik in de ochtenden wel eens last van heb, is een droge keel.
Dat heeft weer een andere oorzaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Arriviste het volgende:
Eh, nee. Het enige waar ik in de ochtenden wel eens last van heb, is een droge keel.
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar vraag jezelf dan ook even af of ik wel representatief ben voor de gemiddelde vrouwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
Dus de WOKNOK bestaat helemaal niet?
Je vraagt of ik even vraag om pics te vragen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar vraag jezelf dan ook even af of ik wel representatief ben voor de gemiddelde vrouw
Hoe kun je nou aan pics zien of ik representatief ben voor het woknok-gebeuren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vraagt of ik even vraag om pics te vragen?
Nee of je er uitziet als gemiddelde vrouw welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Hoe kun je nou aan pics zien of ik representatief ben voor het woknok-gebeuren?
Precies daarom is het ook onnodig voor jou om mij te keuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee of je er uitziet als gemiddelde vrouw wel
Ik ging er stiekem vanuit dat een gemiddeld uitziende vrouw ook wel gemiddelde lichaamsfuncties zou hebben maar dat hoeft natuurlijk niet.
Jep, vrij waardeloos, bedankt dat je mij de moeite spaartquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Precies daarom is het ook onnodig voor jou om mij te keuren.
Anytime dearquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, vrij waardeloos, bedankt dat je mij de moeite spaart
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Arriviste het volgende:
Je zuipt te veel en drinkt te weinigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:52 schreef Romanus het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Weet iemand hoe dit komt? En kom niet aan met grappen over deep throat, ik ben niet gay![]()
Flikker een eind op als je niet serieus kan antwoorden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je zuipt te veel en drinkt te weinig
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:05 schreef Demon-X het volgende:
Ook nooit een natte droom gehad, mijn theorie is dat zelfs mijn onderbewustzijn weet hoe kansloos ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |