Ik begin nu toch ook een klein beetje spijt te krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
ha! ik ben blij dat ik niet op LL ben!
niet echt, maar je moet je zelf toch iets voor houden *snif*
Ja, zes dodenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo.. wij zijn blij dat we geen Pukkelpop-kaarten hebben gekoch voor vandaag. Hoe lang we daar niet over hebben getwijfeld.
What the? Vorig jaar waren er ook al een zooi doden?quote:
Is dat zo? Ik wist trouwens, toen ik dat net postte, nog niet dat er ook doden waren gevallen hoor. Dus als het een beetje raar overkwam is dat niet zo bedoeld. Hell, ik heb kippenvel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
What the? Vorig jaar waren er ook al een zooi doden?
Van die gedachte krijg ik ook al rillingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wist trouwens, toen ik dat net postte, nog niet dat er ook doden waren gevallen hoor. Dus als het een beetje raar overkwam is dat niet zo bedoeld. Hell, ik heb kippenvel.
Te bedenken dat we bij Skunk Anansie hadden moeten staan op dit moment. Brrr.
En een boom op eettentjes gewaaid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Festivaltent gescheurd en ingestort door de regen.
Whehe. Maarehm, ja. Wat jij zei klopt inderdaad. Vorig jaar was er voglens JD een bandlid van een band die zelfmoord had gepleegd backstage ofzoiets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die gedachte krijg ik ook al rillingen.
Mja, en 7 zwaargewonden. Dat is wel beter dan 6 doden, maar toch. Pff. Ik krijg er helemaal kippenvel van.quote:
Ik wilde eigenlijk zeggen dat een hotel met bedopmaakservice beter was. Toen bedacht ik me dat dat helemaal niet zo geweldig is, dat bedden opmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
oh zo!
ik snapte de sprong naar bedden op maken niet
Ik kom maandag wel helpen als je wilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Nou, 'even' een film kijken. Wel geluid, geen beeld. Alles naar voren getrokken maar kon nergens bij. Kloten met skartkabels en tulpstekkers, grotendeels op de tast. Heel eventjes had ik beeld, maar het was zwartwit. Resultaat: nu doet niets het meer en niemand kan me helpen
Ik verhuis zo weer terug naar Ede, ben het beu om alles zelf op te moeten lossen want alles lekt, wc trekt niet door, grasmaaier is stuk, de boel overwoekerd met onkruid en ik krijg de tv kast niet naar voren om alles opnieuw aan te sluiten want de tv weegt 100 kilo en niemand in de buurt die kan helpenMoederziel alleen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom maandag wel helpen als je wil.
Ja, nadat een meisje zwaargewond was geraakt bij hun optreden. En een oudere crew-gast kreeg een hartaanval en volgens mij was er nog een dode.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Maarehm, ja. Wat jij zei klopt inderdaad. Vorig jaar was er voglens JD een bandlid van een band die zelfmoord had gepleegd backstage ofzoiets.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk twee sterke kerels nodig
quote:
Jij haakt toch op het laatste moment afquote:
Volgend jaar, ga je met mij en Rhuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit nog mensen mee krijg. Het zijn allemaal 'misschientjes' tegenwoordig, en dan kom je niet ver met een festival dat binnen 2 uur uitverkoopt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgend jaar, ga je met mij en Rhu
Fuuuuuuuckquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
ja niks meer mee aan de hand
mega domper
het was waarschijnlijk voedselvergiftiging of zo...
dag of 3/4 mega heftig en toen voorbij
Ik dacht dat het donderdag was vandaag! Dusss. Valt positief uit vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een enorm zaterdaggevoel.
Ga je mee naar Low Lands volgend jaar met CL, Rhu en mij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat het donderdag was vandaag! Dusss. Valt positief uit vandaag.
Neh. Ik ga lekker Groezrockenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je mee naar Low Lands volgend jaar met CL, Rhu en mij?
Perron 15?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb uitzicht op de Jaarbeurs. Voor het raden van mijn locatie moet je je stalkskills maar gebruiken verder.
Enschedequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet 12 in ieder geval. Anders zag ik het nu ook.
Misschien stond de trein naar Nijmegen ertussen op 14quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Spoor 12 had ik geloof ik zicht op. Dus maar goed dat ik niet herkend was!
Nee, dat was niet het geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien stond de trein naar Nijmegen ertussen op 14
ja, die wisselt ieder half uur met spoor 11 ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, vanavond stond er alleen Enschede op die van 20.51
Ze konden mij de boom in, je huis is na morgen ook nog wel een keer te zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ging ze me nog een schuldgevoel aanpraten door te zeggen dat de visite mijn huis dan niet ziet...
Ik dacht nog even dat je op bezoek kwam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde ik niet zo ver
Inderdaad, die kans krijgen ze later nog wel een keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze konden mij de boom in, je huis is na morgen ook nog wel een keer te zien.
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:17 schreef Tegan het volgende:
Sowieso kan het me weinig schelen of ze mijn huis ooit zien!
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht nog even dat je op bezoek kwam.
Woensdag ben ik vrijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
SorryAndere keer!
Wel komende week nog trouwens, dan kan het nog gratis!
De liefdequote:
Mja, dat wel inderdaadquote:
Daar heb je gelijk in. Ik heb Harry Potter ook nog nooit in pak gezien dus ik weer niet waarom ze hem dat aangetrokken hebben..quote:
Misschien is dat wel zijn tweede naam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
Nee joh. Dan zal die wel Harry de grote heten.
Ik betaal altijd netjesquote:Geachte mevrouw ...,
Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de door u opgegeven bestelgegevens.
Om de artikelen alsnog geleverd te krijgen vragen we u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen en daarbij te kiezen voor de betaalmethode iDEAL of vooruitbetaling.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
http://www.bol.com
Kom per ongeluk in 'het systeem' en je kunt het schudden. Tof ook dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:36 schreef Tegan het volgende:
Owja, weten jullie nog dat ik per ongeluk geld had overgemaakt naar Bol.com ipv naar een andere webshop.
Krijg ik net dit.
[..]
Ik betaal altijd netjes.
Heb je het tentje van Q. al gevonden?quote:
Blijkbaar kun je beter Weekend Miljonairs gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik kijk dat kinderprinsengracht concert en ik word er helemaal depressief van
al die 10 jarige die veel getalenteerder zijn dan ik ooit zal zijn
Hoe is zij door de selectie gekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een blond meisje bij Weekend Milionairs die zojuist een hulplijn besteed aan de 1000-euro vraag: "Hoe noemt men een grote vuilnisbak op wieltjes ook wel?" Kliko, Giro, Pipo en nog iets
Het is lotto, intelligentie is geen vereiste.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is zij door de selectie gekomen?
Niet overal heet zo'n ding een klikoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zit een blond meisje bij Weekend Milionairs die zojuist een hulplijn besteed aan de 1000-euro vraag: "Hoe noemt men een grote vuilnisbak op wieltjes ook wel?" Kliko, Giro, Pipo en nog iets
Ze kwam uit enschede.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet overal heet zo'n ding een kliko
Daar heb je het al, bij ons (Enschede dus) heet zo'n ding een Otto.quote:
En de belastingdienst noemen jullie "Karel"?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb je het al, bij ons (Enschede dus) heet zo'n ding een Otto.
Om de ultieme nerd uit te hangen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens dit boek gehaald op het vliegveld. Best wel interessant. De geschiedenis enzo van de verschillende wiskundige dingen. Leuke anekdotes voor feestjes
.
Je moet wat om je werkelijke kennis van de functies te verbergen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om de ultieme nerd uit te hangen?
Ik heb vanavond een fles drank meegenomen van het vliegveldquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens dit boek gehaald op het vliegveld. Best wel interessant. De geschiedenis enzo van de verschillende wiskundige dingen. Leuke anekdotes voor feestjes
.
Fritsquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de belastingdienst noemen jullie "Karel"?
Ohja jij vond inhomogene integraalvergelijkingen basisschoolwerk toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet wat om je werkelijke kennis van de functies te verbergen.
Dat had ik vorige keer al gedaan. Drank is overrated.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een fles drank meegenomen van het vliegveld
Verbergen is iets anders dan liegen toch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja jij vond inhomogene integraalvergelijkingen basisschoolwerk toch?
Hoi,quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat had ik vorige keer al gedaan. Drank is overrated.
Hoe ik nu op die cu2-vraag van vroeger 'Seks of alcohol:' zou antwoorden: 100% zeker seks!
Dit was een fles drank die ik nog nooit ergens anders in Nederland ben tegengekomen en de fles die ik nog heb is bijna leeg. Leek me een goede reden om een nieuwe fles mee te nemen. Wel jammer dat alles op Schiphol zo tyfus duur is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat had ik vorige keer al gedaan. Drank is overrated.
Hoe ik nu op die cu2-vraag van vroeger 'Seks of alcohol:' zou antwoorden: 100% zeker seks!
bied zelf over!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:52 schreef Lolaatje het volgende:
Marktplaats. Heb ik eindelijk een goede voordeur gevonden (moeilijk eentje te vinden in de maat die ik nodig heb), man is akkoord met mijn bod. Afspraak gemaakt wanneer ik hem op kan halen, krijg ik nu een mailtje dat hij de deur te snel gereserveerd heeft omdat ik nu al twee keer overboden ben. Tja, je gaat zelf akkoord. Zet dan uit dat mensen nog kunnen bieden. Dat heb ik hem ook gemaild, maar ik wil die deur echt heel graag hebben. Zie hem zo wel onder m'n neus weggekaapt worden.
Wel rare manier ook. Tenminste, ik zou eerder verwachten dat er tijdens een extreme stunt iets misgaat dan wanneer je terug naar het vliegveld vliegt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
De Red Arrows zijn nog maar met 8.
http://www.washingtonpost(...)d&utm_medium=twitter
Hij was toch al akkoord? Heeft de deur voor mij gereserveerd, ik heb zijn adres en kom de deur dinsdag halen. Deal is een deal. Nu moet ik nog weer mee gaan doen in het biedspelletje? Vind ik onlogisch.quote:
Sja, beetje lomp inderdaad. Zeg dat dan gewoon, ipv direct een prijs af te spreken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hij was toch al akkoord? Heeft de deur voor mij gereserveerd, ik heb zijn adres en kom de deur dinsdag halen. Deal is een deal. Nu moet ik nog weer mee gaan doen in het biedspelletje? Vind ik onlogisch.
Er zijn regels bij marktplaats dat ze als er eenmaal een bod is geplaatst ze de advertentie niet meer mogen weghalen. Mijn zoon had wat dat betreft ook pech. Ik had beter eerst kunnen mailen, dan had de persoon de advertentie weg kunnen halen en had hij zijn aankoop een stuk goedkoper kunnen krijgen. Maar eenmaal een bod... tja, dan zit hij vast aan de tijd die hij heeft aangegeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:52 schreef Lolaatje het volgende:
Marktplaats. Heb ik eindelijk een goede voordeur gevonden (moeilijk eentje te vinden in de maat die ik nodig heb), man is akkoord met mijn bod. Afspraak gemaakt wanneer ik hem op kan halen, krijg ik nu een mailtje dat hij de deur te snel gereserveerd heeft omdat ik nu al twee keer overboden ben. Tja, je gaat zelf akkoord. Zet dan uit dat mensen nog kunnen bieden. Dat heb ik hem ook gemaild, maar ik wil die deur echt heel graag hebben. Zie hem zo wel onder m'n neus weggekaapt worden.
Rekent 'ie zich helemaal rijk straksquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
we kunnen altijd nep biedingen doen om je te helpen
Is dat een nieuwe regel? Vraag me af of hoe zinvol dat is, soms bieden mensen immers ook via de mail.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn regels bij marktplaats dat ze als er eenmaal een bod is geplaatst ze de advertentie niet meer mogen weghalen. Mijn zoon had wat dat betreft ook pech. Ik had beter eerst kunnen mailen, dan had de persoon de advertentie weg kunnen halen en had hij zijn aankoop een stuk goedkoper kunnen krijgen. Maar eenmaal een bod... tja, dan zit hij vast aan de tijd die hij heeft aangegeven.Baalden wij ook flink van.
Dat is mij door die verkoper ook maar verteld.. heb het niet zelf verder opgezocht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:20 schreef Lolaatje het volgende:
Is dat een nieuwe regel? Vraag me af of hoe zinvol dat is, soms bieden mensen immers ook via de mail.
Nee, ik heb gewoon via de advertentie geboden en later een mailtje gestuurd (via "uw bod toelichten" ofzo) dat ik geïnteresseerd was en er graag met hem uit wilde komen. Hij gaf toen aan akkoord te zijn met mijn bod, toen hebben we een afspraak gemaakt en gegevens uitgewisseld. Maar afgaande op zijn laatste mailtje ga ik er vanuit dat het goed zit. In de titel staat ook dat de deur gereserveerd is, hij heeft de advertentie zelf alleen niet gereserveerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zou de verkoper moeten aangeven dat ze moeten bieden. Via mail is dan niet de bedoeling.
Had je alleen via mail geboden? Dan had hij wel meteen de advertentie kunnen verwijderen en is hij niet netjes geweest nee. Die mogelijkheid had hij dan nog. "andere manier verkocht".
Ik vind het dubbel. Met een goede koper / verkoper kan alles soepel verlopen en ben ik er blij mee, maar ik heb zelf ook wel eens gehad dat mensen iets niet kwamen ophalen of het geld niet overmaakten. Of verkopers die je aan het lijntje houden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Marktplaats is gewoon een *piep* site.
Hier stort en onweert het. Ik was fanatiek in de tuin bezig, maar dit was niet grappig meer.quote:
Ja.. Normaal overkomt dat alleen Bredaquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle regen trekt precies onder Tilburg door
Sorry, niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de mensen met een TV: Over een kwartiertje de junioren-wereldkampioen zweefvliegen bij hart van nederland
keiboeiend.
Bijna.quote:
De hoer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
Owja, vandaag bevestiging gehad dat leuke collega en vriendin niet uit elkaar zijn!
Misschien juist wel heel veel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel tegenwoordig
Zijn misschien wel de ergsten. Afzetten tegen vader / geloof en alles doen wat god verboden heeft.quote:
Wat doe jij wat god verboden heeft?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zijn misschien wel de ergsten. Afzetten tegen vader / geloof en alles doen wat god verboden heeft.
ja als in liefjesquote:
Ehm.. vooral in de tuin gezeten en ingemaakt met Carcassonne. En daarna JD weer ingemaakt met Carcassonne.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef Spijker83 het volgende:
Goed zo.. Hou het vast Rhu..
Lief zijn is erg belangrijk..
Nog iemand wat leuks meegemaakt van het weekend?
Ja. Redactie. Dat mag.quote:
Beregezellig dus..quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik was aan het picknicken en toen kwam er zo'n beer
eerst was ik kei bang maar toen kwam die beer gewoon bij ons zitten en ging ie mee picknicken!
uiteindelijk bleek ie vet gezellig
verder niet zo veel mee gemaakt
carcassonne rules!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm.. vooral in de tuin gezeten en ingemaakt met Carcassonne. En daarna JD weer ingemaakt met Carcassonne.
Seksloos huwelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm.. vooral in de tuin gezeten en ingemaakt met Carcassonne. En daarna JD weer ingemaakt met Carcassonne.
Ja, "De Uitbreiding". Maar na dit weekend hebben we besloten er toch binnenkort es een paar bij te halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
carcassonne rules!
heb je ook uitbreidingen?
Google.quote:
quote:
Heerlijkquote:
whahahaquote:
Zo veel mogelijk punten scoren door of een stad te creeren, of flink wat wegen te creeren of wat aangrenzend grond te creeeren (grote oppervlakte).quote:
Hm.. volgens mij niet. Dat hebben we ook maar daar snap ik de ballen vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Net al ff gedaan.. Beetje soort spel als Catan. (denk ik)
Hmhm. Ticket to Ride is ook heel leukquote:
Vrouwen voor hoeren uitschelden? Valt stiekem erg mee. Of tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat doe jij wat god verboden heeft? [ afbeelding ]
Familiedagquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef Spijker83 het volgende:
Goed zo.. Hou het vast Rhu..
Lief zijn is erg belangrijk..
Nog iemand wat leuks meegemaakt van het weekend?
Zomer inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FamiliedagIngemaakt met de boerderijspelletjes
Twee keer gebarbecued en grandioos verbrand en gister een emmer ijs gehaald. Zomer
Ik had op sapperige details gehoopt. Deceptiequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vrouwen voor hoeren uitschelden? Valt stiekem erg mee. Of tegen.
Oh ja, ik vloek wel eens. Waar ik overigens niet trots op ben, vrij doelloos. Maar dan doe ik toch nog iets wat niet mag.
Ken ik ook al niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmhm. Ticket to Ride is ook heel leuk.
die hebben we ook!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmhm. Ticket to Ride is ook heel leuk.
Klinkt gezellig CL.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer gebarbecued en grandioos verbrand en gister een emmer ijs gehaald. Zomer
Volgens mijn ok! Welke hebben jullie allemaal?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die hebben we ook!
tof volgens mij kunnen wij wel een spelletjes avond samen doorbrengen!
wij hadden ook zoiets dit weekend maar wij hadden spelletjes die we als kind speeldequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook al heel leuk! Jeemig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hadden ook zoiets dit weekend maar wij hadden spelletjes die we als kind speelde
dus elastieken en touwtjespringen en zo haha
al die oudjes werden mega enthousiasten hadden een betere conditie dan ik
we hebben er best veel maar ik vind jambo heel leuk en kahuna. Die zijn ook allebei voor 2 personenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mijn ok! Welke hebben jullie allemaal?
ja en tussendoor hebben we 8 gangen heerlijk eten gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook al heel leuk! Jeemig.
Haha.. Elastieken. Kan me het wel herinneren van de basisschool, maar snap de lol er nog steeds niet van..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hadden ook zoiets dit weekend maar wij hadden spelletjes die we als kind speelde
Was ik maar stelend, moordend en overspel plegendquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had op sapperige details gehoopt. Deceptie.
Wij moesten kazen dragen, steppen, de menselijke kruiwagen spelen, darten met hooivorken, zaklopen met vier mensen in één zak, geblinddoekt water naar een emmer brengen en touwtrekken en nog wat dingen. Alleen het touwtrekken was niet helemaal eerlijk, want in het andere teams zaten twee ooms die beresterk zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Elastiekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, zoals alle domineezoons en dochters.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Was ik maar stelend, moordend en overspel plegend.
heb je leuke familie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij moesten kazen dragen, steppen, de menselijke kruiwagen spelen, darten met hooivorken, zaklopen met vier mensen in één zak, geblinddoekt water naar een emmer brengen en touwtrekken en nog wat dingen. Alleen het touwtrekken was niet helemaal eerlijk, want in het andere teams zaten twee ooms die beresterk zijnMaar op de een of andere manier hebben wij toch dat touwtrekken gewonnen
Ik heb wel een leuke familie, maar na de dood van m'n grootouders is het contact nogal verwaterd dus ik zie m'n neven en nichten eens in de drie jaar ofzo. We hebben wel een keer een neven- en nichtendag gehad, maar m'n grootouders waren in augustus getrouwd dus nu is de bedoeling dat er gewoon in ieder geval elk jaar iets georganiseerd wordt in augustus. Alleen het hele kleine grut was niet mee, en nog wat mensen die niet konden vanwege vakantie/Lowlands/emigratie enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je leuke familie?
en doen jullie dit vaak?
Dat zijn de juiste familiedagen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij gaan met familiedagen gewoon vreten en zuipen
ja dat kwam na de spelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij gaan met familiedagen gewoon vreten en zuipen
haha grappige manier om het stokje door te gevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke familie, maar na de dood van m'n grootouders is het contact nogal verwaterd dus ik zie m'n neven en nichten eens in de drie jaar ofzo. We hebben wel een keer een neven- en nichtendag gehad, maar m'n grootouders waren in augustus getrouwd dus nu is de bedoeling dat er gewoon in ieder geval elk jaar iets georganiseerd wordt in augustus. Alleen het hele kleine grut was niet mee, en nog wat mensen die niet konden vanwege vakantie/Lowlands/emigratie enzo.
En mijn gezin had verloren dus nu moeten wij het volgend jaar organiseren
ik heb gisteren de hele dag sangria zitten weg tikkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dat kwam na de spelletjesBBQ met drank. En er is aardig wat gezopen geloof ik, want ik heb alleen 4 water op en moest toch twintig euro betalen (eindbedrag werd door aantal personen gedeeld).
Ja, gewoon saboteren die handel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha grappige manier om het stokje door te geven
wel iets verzinnen dat je kunt winnen dan
kan wel heel grappig zijn, wij hadden dat ooit als personeelsuitjequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gewoon saboteren die handel.
Hebben jullie nog ideeën? M'n schoonzusje had het over een soort vossenjacht in de stad maar dat leek me niks. En ik zal het wel grotendeels moeten regelen omdat ik alle e-mailadressen heb van iedereen.
Zo is dat, gewoon nu al besluiten dat je het tot het laatste nippertje laat liggen en niet meer over nadenken tot augustus 2012.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Naja, ik heb nog een jaar. Dat wordt toch last-minute stress.
Om mannen uit je vagina te houden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
even tussen door he
waarom zou ik iets dat chilli gel heet op mijn vagina smeren?
klinkt niet heel relaxed
ik word echt gek van die reklameen wie kiest er nu zo'n stomme naam!
Reclames over kutproductenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
even tussen door he
waarom zou ik iets dat chilli gel heet op mijn vagina smeren?
klinkt niet heel relaxed
ik word echt gek van die reklameen wie kiest er nu zo'n stomme naam!
Dood niet, dit topic heeft gewoon een trage stofwisseling en daardoor ernstig verlaagde activiteit.quote:
Die kutproducten deden het 'em.quote:
Lekker. Alleen een worstje of krijgt hij er nog iets bij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
en nu moet ik een worstje bakken voor mijn wederhelft
ook belangrijk
Neejuh. Ik moet nog fietsen straks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van mij zou er best een buitje mogen vallen trouwens.
Dan moet het natuurlijk weer droog zijn, gewoon even een kort plensbuitje hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neejuh. Ik moet nog fietsen straks.
Weekend?quote:
Straks na het eten, ik ga me een wrap maken... lekker opeten in het zonnetje.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Straks na het eten, ik ga me een wrap maken... lekker opeten in het zonnetje.
Terwijl de hondjes om me heen dralen en me gemeen aankijken.
Daar red je je wel mooi uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet het natuurlijk weer droog zijn, gewoon even een kort plensbuitje hier
Ik red jou uit de plensbui bedoel je!quote:
Als je dat zou doen, zou je op m'n werk verschijnen met een busje waar m'n fiets in past en zou je me thuis droppen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik red jou uit de plensbui bedoel je!
Nope. Geen wit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
nou het ligt er een beetje aan wat je aan hebt kuuks maar een regenbui mag van mij in sommige gevallen wel hoor
toevallig een wit jurkje aan of zo?
Brak?quote:
Oja! Dat was.quote:
dan laat ook maarquote:
Nee, CL was er niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Dat was.
Hoe was het? Nog een Q-vrouw gescoord*?
*Mag op alle mogelijke manieren worden opgevat.
Idd, alleen donderdag echt zeiknat geregend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Jullie hebben mazzel gehad met het weer
Op tijd je tent opzetten FTW!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
Idd, alleen donderdag echt zeiknat geregend.
We liepen rond 18:00 door de poort en toen barstte het meteen los. Lekker verfrissend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |