Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Hij is niet de enige, desalniettemin, cafca is er al bijna en wordt op de hielen gezeten door Knut en Scoloo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:58 schreef ursel het volgende:
Freddeh, je gaat de verkeerde kant op .
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:58 schreef ursel het volgende:
Freddeh, je gaat de verkeerde kant op .
Kijk maar even naar m'n laatste posts van het vorige topic. Als ik die snelheid blijf handhaven win ik alsnogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, desalniettemin, cafca is er al bijna en wordt op de hielen gezeten door Knut en Scoloo.
Maak je niet te druk om je gewicht, dat komt wel. Houd eerst genoeg rust, zodat je voet weer in orde is. Op dit moment is gewicht niet het belangrijkste om over na te denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
pfff, wat een gedoe. Bijna 3 weken verder en kan nog steeds geen 500meter lopen zonder dat er een nee vanuit m'n voet komt. Van de week weer te veel gelopen resultaat hij is dikkig. Zwemmen heb ik ook geprobeerd, lukte ook nog niet super goed ik kom dus aan helaas omdat ik me niet kan voortbewegen
80kgquote:Op maandag 22 augustus 2011 06:48 schreef Freddeh het volgende:
JIJ!? Hoeveel blijft er dan nog van je over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |