quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef error_404 het volgende:
Kranten bezorgen is al genoeg klacht...
alleen als ie homo isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:46 schreef lelouch het volgende:
Ja vader lief aan kijken of die je wilt rijden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:55 schreef T3rr0r het volgende:
Ow wee als er ook maar een druppel regen op m'n krant zit!!@!@
ach duvel een eind op infantiele Randstadjostiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog erger, je woont in Brabant.
Als de ontwikkelde inwoners van de Randstad al josti's zijn, wat zijn Brabanders dan wel niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ach duvel een eind op infantiele Randstadjosti
Ik denk dat je zelf ook wel begreep dat ik 6 uur 's avonds bedoelde nietwaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Vóór 6 uur? Dan heb je nu nog zo'n 11 uurtjes de tijd. Tijd genoeg lijkt me.
Nee niet echt, hier wordt namelijk de krant 's morgens bezorgd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel begreep dat ik 6 uur 's avonds bedoelde nietwaar?
Oh, ja maar ik bezorg een avondkrant, (nrc)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee niet echt, hier wordt namelijk de krant 's morgens bezorgd.
ach hou toch op met dat eeuwige gezever over Brabant en Limburg, jullie kennen gewoon geen gezelligheidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als de ontwikkelde inwoners van de Randstad al josti's zijn, wat zijn Brabanders dan wel niet.
Wel als je die moet bezorgen door een hoosbuiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik dacht hetzelfde als SJ... En ik was altijd gewend dat ze om 7 uur pas bezorgd moesten worden. Heb het ook een blauwe maandag gedaan, 's ochtends om 6 uur mijn bed uit, om kwart over 7 weer thuis. Alleen in de vakanties heel vroeg zijn, want dan wou ik weer in bed liggen voordat mijn ouders eruit kwamen, anders kwam ik niet meer aan slapen toe.
Oja: Klagen over een avondkrant die bezorgd moet worden...
Beter een hoosbui 's avonds dan 's ochtends...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wel als je die moet bezorgen door een hoosbui
Voor gezelligheid moet je tegenwoordig bij onderontwikkeld volk zijn? Echt waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ach hou toch op met dat eeuwige gezever over Brabant en Limburg, jullie kennen gewoon geen gezelligheid
Stuur een klacht in! Vuige flikkers!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Crimyclown het volgende:
M'n krant is nog steeds niet binnen. Dat wordt weer een nabezorging.
NRCquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee niet echt, hier wordt namelijk de krant 's morgens bezorgd.
Dat staat gewoon in mijn profiel hoor. Ik woon in Valkenswaard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
Euy TS ik woon in hetzelfde dorp denk ik. Naam dorp graag via pm.
Dat wordt hard werken. Maar dat is ook goed voor de mens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef moonmovies het volgende:
Als ik die kranten pas om 5 uur aangeleverd krijg?
Ligt toch in Limburg? Kaartje onduidelijk danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in mijn profiel hoor. Ik woon in Valkenswaard.
Dat heb ik dan ook gedaan he. In zwembroek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat wordt hard werken. Maar dat is ook goed voor de mens.
L0Lquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:24 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan he. In zwembroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |