Nou, dat wilde ik dus eigenlijk ook zeggen, maar jij weet het beter te verwoorden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Inderdaad, wil niet veel spoilen maar storyline is het dik in orde, en acteurs is wellicht even wennen maar ik mag ze toch vrijwel allemaal.
Mike, Hank, Jesse natuurlijk maar moet toegeven dat bijvoorbeeld het minder leuk is om naar de zoon van walter te kijken, en vrouw van walter kan ook vrij irritant zijn en komt niet leuk over maar is wel intelligent, dus komt ook met veel oplossingen.
Maar de serie laat ook duidelijk zien dat niemand perfect is, iedereen heeft wel eigenlijk iets onder leden of wat dan ook, het blijft zich voortzetten.
Bij Hank heb ik ook vaak schaamtegevoel als hij weer over-the-top Amerikaans is, dus leef me blijkbaar toch aardig in. Zo heb ik wel meerdere "facepalm thoughts" gehad tijdens veel episodes, omdat het gewoon nooit perfect loopt.
Hopelijk gaat het wel eens snel wat beter met junkie Jesse, maar hij is nu natuurlijk wel een Held
Verder snap niet echt waarom op deze acteurs worden afgekraakt, ik weet het ze waren niet echt bekend voordat ze hier aan begonnen. En snap dat het leuk is aan bijvoorbeeld Chuck dat er guestrolls inkomen van bekende acteurs/actrices maar Breaking Bad weet precies wat het wil en welke cast er moet worden ingehuurd.
Die 2 cartel neefjes hebben ook nog eens echt in de bak gezeten voordat ze deze rol kregen en die tattoages ect zijn niet nep. En zo vind ik Hank ook heel erg gevonden voor de DEA rol.
Achja sommigen zullen het wellicht nooit leuk vinden, maar het wordt echt niet voor niks hoog gerated, het is kwalitatief gewoon uitstekend (ook in mijn ogen).
True Blood is met een dikke knipoog. BB zit helemaal geen humor in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef Tijz het volgende:
Ja want de stemmen van de personages in True Blood zijn een genot om naar te luisteren.
In Breaking Bad zit zeker wel humor, niet zo overduidelijk als in de meeste series. Aanwezig is het zeker wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef nuffnuff het volgende:
[..]
True Blood is met een dikke knipoog. BB zit helemaal geen humor in.
True Blood is met een dikke knipoog omdat het gewoon waardeloos is. Daardoor wordt het vanzelf grappig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef nuffnuff het volgende:
[..]
True Blood is met een dikke knipoog. BB zit helemaal geen humor in.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind het ook geen geweldige serie maar dat het zuigt is dan ook weer overdreven, je moet er waarschijnlijk van houden. Persoonlijk vind ik de serie niet echt bijzonder en ben ik het ook nooit echt gaan volgen daardoor, zeker geen 9 waard maar....
Poll: Wie van de twee zuigt het hardst?
• Breaking Bad
• pberends
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je bent nu bij aflevering 3?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo flinke kick. En ik vind het nog steeds een slaapverwekkende serie.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Haha, nope. Wat losse afleveringen gezien doordat mijn vriend de serie kijkt. Ik vind het wel mooi gefilmd, maar er gebeurt zo weinig. En de karakters spreken me niet aan.
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Logisch dat je het dan niks vindt. Je snapt geen zak te serie
Een serie als Breaking Bad heeft een lopend verhaal. Om aflevering B te snappen moet je eerst A zien zodat C de moeite waard wordt. Als je op willekeurige momenten invalt ontgaat het grootste deel van het verhaal je. Zo zou ik er ook niks aan vinden.quote:
BB is dé serie bij uitstek!! waarbij het belangrijk is dat je het in de goede volgorde kijkt. Elke aflevering zit aan elkaar vast, bijna elke aflevering is belangrijk voor de afleveringen die volgen. En zelfs 4 seizoenen later wordt er permanent teruggeblikt en wordt er informatie uit vorige seizoenen gebruikt...Het is gewoon eigenlijk 1 grote lange film.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een serie als Breaking Bad heeft een lopend verhaal. Om aflevering B te snappen moet je eerst A zien zodat C de moeite waard wordt. Als je op willekeurige momenten invalt ontgaat het grootste deel van het verhaal je. Zo zou ik er ook niks aan vinden.
Ah zo. Ik ben zelf een keer bij seizoen 1 begonnen, maar het wist me gewoon niet te boeien. Ik erger me kapot aan zo ongeveer alle karakters en de beslissingen die ze nemen. En ook al is dat misschien de bedoeling, ik vind het niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een serie als Breaking Bad heeft een lopend verhaal. Om B te snappen moet je eerst A zien zodat C de moeite waard wordt. Als je op willekeurige momenten invalt ontgaat het grootste deel van het verhaal je. Zo zou ik er ook niks aan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |