quote:
Ook kermis in Boxtel KOEKWAUS!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!
Wassen? Als je je kleding lang genoeg niet wast dan worden ze zo stijf als een plank. Erg handig, want dan kun je ze 's avonds tegen de muur aan zetten en kun je er 's ochtends zo instappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eckte bazen wassen hun kleren niet, die kopen gewoon nieuwe kleren en gooien de vieze weg.
Ik weet het, volgende week sowieso!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schoonpa wordt 50 vanavond dus dat wordt weer bier zuipen met de schoonfamilie.
Wanneer gaan we nou zuipen Pierre het wordt tijd
Je avatar lijkt een beetje op dit:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het, volgende week sowieso!
Misschien zit ik dan wel in het vliegtuig ouwe ga misschien nog een last minute doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het, volgende week sowieso!
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je avatar lijkt een beetje op dit:
[ afbeelding ]
Niks van dit alles, gewoon ons meeten en zuipenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wel in het vliegtuig ouwe ga misschien nog een last minute doen
Mwoah als je ouders aanbieden om je een reis cadeau te doen zeg ik geen neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, gewoon ons meeten en zuipen
Hebben Pierre's ouders je een reis aangeboden? Dat heb je goed geregeld!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je ouders aanbieden om je een reis cadeau te doen zeg ik geen nee
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hebben Pierre's ouders je een reis aangeboden? Dat heb je goed geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |