Tong. Ik heb al een tijdje AOWquote:
Ben 48 maar voel met 3 jaar jonger.quote:
NEE!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben 48 maar voel met 3 jaar jonger.
neem zo een cremepje van niveah, je voelt je dan tien jaar strakker jonger.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een 16-jarige boeddhistische monnik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef ecktegangster het volgende:
Ik ben 16 maar geestelijk ben ik op het niveau van een boeddhistische monnik.
Lichamelijk 16, maar geestelijk verlicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een 16-jarige boeddhistische monnik?
Je zuipt iig als een volwassene.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoi hihihi; ja kweet bn ouwer dan mij leeftydf in m kop wnt gedrag me faak ook ouwer hihi :p
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef KeesWammels het volgende:
Ik voel me nog 6 vanbinnen, maar soms ook nog wel eens een dagje ouder.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:19 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik rol bijna mijn bed uit van het lachen door sommige reactie's dus ik denk dat ik dan ook maar geen serieuze reactie moet plaatsen.
Ligt eraan wanneer je voelde dat je dood was. Was dat voor of na het moment dat je dat typte?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me dood, telt dat als ouder?
Wtf doe jij op fok manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Clemenza het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je voelde dat je dood was. Was dat voor of na het moment dat je dat typte?
Ik ben lang niet de oudste. En het is geen jongeren site.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
[..]
Wtf doe jij op fok man48 jaar...
Dat is wel weer waar alleen ik moet er niet aan denken dat mijn pa die ook precies 48 is ook op fok zou zitten begrijp je. Ja het is jouw leven als jij plezier beleeft op fok dan moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet de oudste. En het is geen jongeren site.
Kan ik me voorstellen. Toen ik jouw leeftijd had waren mensen van 48 bejaard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar alleen ik moet er niet aan denken dat mijn pa die ook precies 48 is ook op fok zou zitten begrijp je. Ja het is jouw leven als jij plezier beleeft op fok dan moet je dat gewoon doen.![]()
Het is vooral vervelend op de ochtend voordat je gaat drinken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:29 schreef Atemno het volgende:
Ik voel me 1 dag ouder dan dat ik ben. Is dit raar?
Hoe voelt dat dan rond de 20?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben 16, maar voel me rond de 20.![]()
Nee. Mentale ervaring, mensenkennis qua denken en doen etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan rond de 20?
Woon je uit huis / op kamers en zit je bij een studentenvereniging ofzo?
Als leeftijd niet subjectief geinterpreteerd mag worden met betrekking tot je lichaam en geest, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef BBUURRPP het volgende:
weetje wat ik niet snap,
ALS je je ouder voelt dan je daadwerkelijk bent, wat heel normaal is voor een puber, hoe kan je dan in godsnaam een leeftijd noemen die je nog nooit gehad hebt, en dus ook niet hebt ervaren?
Tuurlijk mag dat wel, maar bevoorbeeld een 16 jarige die zegt dat hij zich 20 voelt.quote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als leeftijd niet subjectief geinterpreteerd mag worden met betrekking tot je lichaam en geest, dan weet ik het ook niet meer.
Je voelt je volwassener dan je leeftijdsgenoten, dus ouder, dus neem je een leeftijd die er boven ligt.quote:Op zondag 4 september 2011 17:45 schreef BBUURRPP het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, maar bevoorbeeld een 16 jarige die zegt dat hij zich 20 voelt.
Hoezo voel je je dan twintig? Omdat je levenservaring hebt?
De meeste mensen van 20 hebben dat nog niet.. Dus waar aan voel je dat dan?
Snap je wat ik bedoel?
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je voelt je volwassener dan je leeftijdsgenoten, dus ouder, dus neem je een leeftijd die er boven ligt.
Lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |