1 Zippo's zijn gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarvoor zou je een aansteker nodig hebben?
Rokers
Jup ipv gas een soort benzinequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef Jac0bus het volgende:
Wel andere brandstof dan een gewone aansteker toch? Zippo's ruiken lekkerder
Ik heb tieten hoor en geen manboobsquote:
Ik had het wel tegen dimens he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Roken is me inderdaad te duur. En te smerig.
Een Zippo vanzelfsprekend dus ook...
Ik hou 'm in de gaten haha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Zippo's zijn baas, maar ik heb de neiging om die dingen altijd kwijt te raken, dus dan maar gewoon eentje van een euro
Sorry kan niet makkelijk zien op iPod. Het spijt mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tieten hoor en geen manboobs
Sorry ik bedoel waarom dan haten op zippo's? Wat hebbendie dingen jou ooit misdaan?quote:
Ok. Dan blijft de vlam wel niet aan. Succes daarmee manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Luie mensen die geen vuurstenen gebruiken
Jij slaat je ballen toch gewoon tegen elkaar om een vuurtje te krijgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Luie mensen die geen vuurstenen gebruiken
Ow je hebt gas/olie nodig om vuur te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok. Dan blijft de vlam wel niet aan. Succes daarmee man
Verkapt kijk mij een iPod hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry kan niet makkelijk zien op iPod. Het spijt mij
Euhm, nee die gebruik ik ergens anders voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaat je ballen toch gewoon tegen elkaar om een vuurtje te krijgen?
Ow je hebt gas/olie nodig om vuur te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok. Dan blijft de vlam wel niet aan. Succes daarmee man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |