abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100908133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:41 schreef doetmeniks het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Ken je mij?
nee, maar gezien het niveau van je posts verwacht ik niet veel van je.... :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100908250
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef Idler het volgende:

[..]

Ik wil je wel helpen, mits ik een goedbetaalde functie krijg in de nieuw te stichten staat.
Je moet wel begrijpen dat het niet gelijk kan, ik ga binnen kort passpoorten verkopen net als hutt river (die er dik 3.5 miljoen mee heeft verdiend) als er dan ook nog belasting binnen komt kan je aardig wat krijgen...
pi_100908275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

nee, maar gezien het niveau van je posts verwacht ik niet veel van je.... :)
Daarom heb jij ook niks in je leven berijkt...
pi_100908289
^O^

ik zal het nieuws in de gaten houden, mocht je het halen, letterlijk en figuurlijk dan trek ik mijn woorden weer in. succes.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100908428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef doetmeniks het volgende:

[..]

Je moet wel begrijpen dat het niet gelijk kan, ik ga binnen kort passpoorten verkopen net als hutt river (die er dik 3.5 miljoen mee heeft verdiend) als er dan ook nog belasting binnen komt kan je aardig wat krijgen...
Laat maar weten wanneer ik een paspoort kan kopen, lijkt me een goed begin. Daarna gaan we wel bespreken wat ik kan betekenen in de verdere oprichting van onze heilstaat.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_100908571
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Idler het volgende:

[..]

Laat maar weten wanneer ik een paspoort kan kopen, lijkt me een goed begin. Daarna gaan we wel bespreken wat ik kan betekenen in de verdere oprichting van onze heilstaat.
ok is goed, ik hou je op de hoogte.
Oh ja ken jij iemand die een website kan maken...
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:41:34 #57
104963 ETA
European Travel Author
pi_100910402
Er zijn nog 2 stukken land op aarde die niet geclaimed zijn, Marie Byrd Land op Antarctica en de Bir Tawil Triangle tussen Egypte en Sudan.

Op Antarctica zijn allerlei verdragen dat je tegenhoudt om daar iets te claimen (plus het is nogal lastig te bereiken), maar de Bir Tawil driehoek kan je wel proberen te claimen :) Egypte en Sudan zeggen beide dat ze het stukje land niet bezitten (al runt Egypte wel de dagelijkse zaakjes daar). Het is wel een leuke casus: http://en.wikipedia.org/wiki/Bir_Tawil
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_100911727
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef ETA het volgende:
Er zijn nog 2 stukken land op aarde die niet geclaimed zijn, Marie Byrd Land op Antarctica en de Bir Tawil Triangle tussen Egypte en Sudan.

Op Antarctica zijn allerlei verdragen dat je tegenhoudt om daar iets te claimen (plus het is nogal lastig te bereiken), maar de Bir Tawil driehoek kan je wel proberen te claimen :) Egypte en Sudan zeggen beide dat ze het stukje land niet bezitten (al runt Egypte wel de dagelijkse zaakjes daar). Het is wel een leuke casus: http://en.wikipedia.org/wiki/Bir_Tawil
Haha zal aardig wat olie zitten...
pi_100912203
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef doetmeniks het volgende:

[..]

Haha zal aardig wat olie zitten...
Dan was het echt wel geclaimd lijkt mij
pi_100912245
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Dan was het echt wel geclaimd lijkt mij
Is de VEA kwamen ze ook maar laat achter, en kijjk wat ze nu hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')