nee, maar gezien het niveau van je posts verwacht ik niet veel van je....quote:
Je moet wel begrijpen dat het niet gelijk kan, ik ga binnen kort passpoorten verkopen net als hutt river (die er dik 3.5 miljoen mee heeft verdiend) als er dan ook nog belasting binnen komt kan je aardig wat krijgen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, mits ik een goedbetaalde functie krijg in de nieuw te stichten staat.
Daarom heb jij ook niks in je leven berijkt...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, maar gezien het niveau van je posts verwacht ik niet veel van je....
Laat maar weten wanneer ik een paspoort kan kopen, lijkt me een goed begin. Daarna gaan we wel bespreken wat ik kan betekenen in de verdere oprichting van onze heilstaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef doetmeniks het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen dat het niet gelijk kan, ik ga binnen kort passpoorten verkopen net als hutt river (die er dik 3.5 miljoen mee heeft verdiend) als er dan ook nog belasting binnen komt kan je aardig wat krijgen...
ok is goed, ik hou je op de hoogte.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Idler het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer ik een paspoort kan kopen, lijkt me een goed begin. Daarna gaan we wel bespreken wat ik kan betekenen in de verdere oprichting van onze heilstaat.
Haha zal aardig wat olie zitten...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef ETA het volgende:
Er zijn nog 2 stukken land op aarde die niet geclaimed zijn, Marie Byrd Land op Antarctica en de Bir Tawil Triangle tussen Egypte en Sudan.
Op Antarctica zijn allerlei verdragen dat je tegenhoudt om daar iets te claimen (plus het is nogal lastig te bereiken), maar de Bir Tawil driehoek kan je wel proberen te claimenEgypte en Sudan zeggen beide dat ze het stukje land niet bezitten (al runt Egypte wel de dagelijkse zaakjes daar). Het is wel een leuke casus: http://en.wikipedia.org/wiki/Bir_Tawil
Dan was het echt wel geclaimd lijkt mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef doetmeniks het volgende:
[..]
Haha zal aardig wat olie zitten...
Is de VEA kwamen ze ook maar laat achter, en kijjk wat ze nu hebben...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dan was het echt wel geclaimd lijkt mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |