Muurbeschermer (tegen deurklinken) ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef nightsleeper het volgende:
Het is trouwens een heel klein dingetje, dus als deurstop is het niet heel geschikt. Denk dat het ongeveer twee centimeter breed is.
Een onbekend rubber ding.quote:
Ik ben 12 wat is een dildoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was je je dildo wel eerst even af dan?
Dat ding waarmee je moeder in de kont van je vader roert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben 12 wat is een dildo
Mijn vader heeft geen kontquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat ding waarmee je moeder in de kont van je vader roert.
Kondt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen kont
Lijkt me niet. De bureaus die wij hier hebben hebben allemaal van die abgeeckte hoeken met ronde rubbertjes aan het einde. Die zitten er ook gewoon nog allemaal op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef HerrHenk het volgende:
Is het niet iets wat je bijv in een stalen buis van een bureau schuift ofzo? Om het gat af te werken
Daar zijn ze echt veel te klein voor. We hebben het hier over ongeveer 3 centimeter breed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef Tanin het volgende:
Bureauwerk? Misschien iets om je pols op te leggen wanneer je je muis gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |