SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 18-08-2011 16:37:19 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ook meteen maar de fipo en nu netjes posten heren.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oja, trouwens. We zitten met het volgende probleem: de drie rijksten hebben ongeveer 60% van het geld in handen, en dat is een beetje onhandig. Daarom lijkt het me eerlijker als wij als rijke stinkerds ook spullen in gaan kopen, gewoon voor 60% van jouw verkoopprijs. Dan heeft de rest ook wat kans om geld te verdienen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
add me maar bobbernaut-bobbernaut
rechten pl0x? D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik heb een leuke server gevonden,iemand zin om te joineni gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Jullie zijn de NWO.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Oja, trouwens. We zitten met het volgende probleem: de drie rijksten hebben ongeveer 60% van het geld in handen, en dat is een beetje onhandig. Daarom lijkt het me eerlijker als wij als rijke stinkerds ook spullen in gaan kopen, gewoon voor 60% van jouw verkoopprijs. Dan heeft de rest ook wat kans om geld te verdienen.
If not now, then when.![]()
ik heb nog steeds geen rechten
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
danke voor de rechten
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hoeft ook inderdaad niet voor het geld te gaan.
Het kan een manier ipv minen zijn om aan dingen te komen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Prachtig.quote:
Maar even serieus, wat de hell zijn die rode dingen? In de achtergrond staat er ook eentje verstopt tussen de bomen.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Aambeien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Prachtig.
Maar even serieus, wat de hell zijn die rode dingen? In de achtergrond staat er ook eentje verstopt tussen de bomen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
![]()
In de sneeuw schrijven
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Net wanneer het begint te onweren in MC bij mij begint het buiten ook
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties | |
---|---|