En terecht. Recht van de sterkste enzulksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt. Samsung kan zich wel verweren. Als je dit echter geen probleem vind, accepteer je dat een kleintje gewoon er uit ge-elleboogd gaat worden.
Sja, dat is toch overal zo? Kleine buurtzaakjes kunnen het niet meer winnen van de AH of de MediaMarkt. Dat is misschien spijtig, maar niet illegaal natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt. Samsung kan zich wel verweren. Als je dit echter geen probleem vind, accepteer je dat een kleintje gewoon er uit ge-elleboogd gaat worden.
Mensen in Afrika hebben AIDS en komen om van de honger. De hele wereld economie staat op instorten en we leven binnenkort bijna in een politiestaat. Sorry als het merk van een mp3 speler me niet boeit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, veel plezier met je gebrek aan innovatie, je weet wel, precies datgene wat patenten horen te beschermen.
Ja ze zijn allebei wit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je even redelijk bent zie je toch wel de _vele_ gelijkenissen?
Samsung heeft Apple ook aangeklaagd, en dat is wel OK toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die 2 dozen verschillen ook zat. Maar dit is geen goeie vergelijking. Die verpakkingen van TV's zie je niet in de winkel liggen, de iPad/Tab verpakkingen wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei wit.
En rechthoekig.
En met een deksel.
En met een afbeelding van de inhoud.
Oh en beiden hebben Latijnse letters!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou...
Tja, maar Thea uit de achterhoek zit op een verjaardag, en ziet daar de iPad van ome Co. Donders wat is dat een makkelijk ding zeg! Ome Co is ook dolenthousiast. Thea gaat vol enthousiasme naar de Media Markt en pakt de Galaxy Tab. Ze is toch niet gek?.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
En waar baseren mensen op dat het een ipad is? Omdat het een tablet is incl. gebrek aan kennis. Op de doos staat knettergroot "Samsun TAB", niemand maakt onbewust deze fout zonder echt niet te weten wat ze kopen. Dat kan je Samsung echt niet kwalijk nemen, moeten ze die doos dan rond maken?
Op taalfouten zal ik je niet verbeterenquote:Verder sorry voor mijn spelling e.d. ik lijk wel dyslectisch vandaag, geen idee wat er aan de hand is. lees een stel van m'n oude posts door, vol moet woorden waar ik eigenlijk iets heel anders bedoelde![]()
Ik word oud![]()
Hebben ze ook gevraagd om de complete iPhone en iPad-lijn te verbieden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
Wie maakt even het huiltopic aan over het feit dat Samsung Apple ook heeft aangeklaagd?
Nee, want AH is gewoon een beter concept (bedrijfstechnisch gezien). Dat is idd misschien spijtig, maar verder speelt niemand vals, de beste wint.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is toch overal zo? Kleine buurtzaakjes kunnen het niet meer winnen van de AH of de MediaMarkt. Dat is misschien spijtig, maar niet illegaal natuurlijk.
We hebben een patentrecht om innovatie te beschermen, niet om bedrijven munitie te geven om concurrentie te vernietigen. Het patentrecht heeft nu dus het tegenovergestelde effect. ik zie niet in waarom je dat moet accepteren als de 'keiharde zakelijke wereld'.quote:Mensen zijn veels te sentimenteel als het op dit soort dingen aankomt. Het is een keiharde zakelijke wereld, geen vriendelijk clubje mensen die leuk spulletjes verkopen.
Ja dan had hij weer op die van RIM geleken!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 2 dozen verschillen ook zat. Maar dit is geen goeie vergelijking. Die verpakkingen van TV's zie je niet in de winkel liggen, de iPad/Tab verpakkingen wel.
En ik merk al dat jij 0,0 bereid bent om water bij de wijn te doen, maar je ziet toch ook wel dat de doos van RIM's playbook totaal anders is dan die van Apple/Samsung? Samsung had gewoon ff die doos 45 graden moeten draaien, zwart maken en het was geen probleem geweest.
Kapot relativeren werkt nooit. Verschil tussen iets waar je invloed op kan uitoefenen en waar je geen invloed op hebt is nogal groot.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen in Afrika hebben AIDS en komen om van de honger. De hele wereld economie staat op instorten en we leven binnenkort bijna in een politiestaat. Sorry als het merk van een mp3 speler me niet boeit.
Ja ik ging een Renault kopen, kom ik met een Toyota thuis!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, maar Thea uit de achterhoek zit op een verjaardag, en ziet daar de iPad van ome Co. Donders wat is dat een makkelijk ding zeg! Ome Co is ook dolenthousiast. Thea gaat vol enthousiasme naar de Media Markt en pakt de Galaxy Tab. Ze is toch niet gek?.
Dat is idd exact wat ik zeg!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Samsung heeft Apple ook aangeklaagd, en dat is wel OK toch?
Ik merk dat het in discussie gaan met jou verspilde energie is. Desondanks heb ik me toch de afgelopen 2 uur vermaakt. Bedankt, en tot snel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dan had hij weer op die van RIM geleken!
En die van HTC is OOK al een doos!
[ afbeelding ]
Kom op jongens jullie zien toch ook wel dat dit allemaal veels te algemeen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |