abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100896876
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee, dat is het punt. Samsung kan zich wel verweren. Als je dit echter geen probleem vind, accepteer je dat een kleintje gewoon er uit ge-elleboogd gaat worden.
En terecht. Recht van de sterkste enzulks
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:23:34 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100896917
quote:

[..]

Nee, dat is het punt. Samsung kan zich wel verweren. Als je dit echter geen probleem vind, accepteer je dat een kleintje gewoon er uit ge-elleboogd gaat worden.
Sja, dat is toch overal zo? Kleine buurtzaakjes kunnen het niet meer winnen van de AH of de MediaMarkt. Dat is misschien spijtig, maar niet illegaal natuurlijk.

Mensen zijn veels te sentimenteel als het op dit soort dingen aankomt. Het is een keiharde zakelijke wereld, geen vriendelijk clubje mensen die leuk spulletjes verkopen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100896939
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef kingmob het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, veel plezier met je gebrek aan innovatie, je weet wel, precies datgene wat patenten horen te beschermen.
Mensen in Afrika hebben AIDS en komen om van de honger. De hele wereld economie staat op instorten en we leven binnenkort bijna in een politiestaat. Sorry als het merk van een mp3 speler me niet boeit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_100897000
Wie maakt even het huiltopic aan over het feit dat Samsung Apple ook heeft aangeklaagd?
pi_100897023
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Als je even redelijk bent zie je toch wel de _vele_ gelijkenissen?
Ja ze zijn allebei wit.
En rechthoekig.
En met een deksel.
En met een afbeelding van de inhoud.
Oh en beiden hebben Latijnse letters! :(

Nou...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100897047
quote:

[..]

Samsung heeft Apple ook aangeklaagd, en dat is wel OK toch?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:27:45 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100897131
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja ze zijn allebei wit.
En rechthoekig.
En met een deksel.
En met een afbeelding van de inhoud.
Oh en beiden hebben Latijnse letters! :(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nou...
Die 2 dozen verschillen ook zat. Maar dit is geen goeie vergelijking. Die verpakkingen van TV's zie je niet in de winkel liggen, de iPad/Tab verpakkingen wel.

En ik merk al dat jij 0,0 bereid bent om water bij de wijn te doen, maar je ziet toch ook wel dat de doos van RIM's playbook totaal anders is dan die van Apple/Samsung? Samsung had gewoon ff die doos 45 graden moeten draaien, zwart maken en het was geen probleem geweest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100897166
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

En waar baseren mensen op dat het een ipad is? Omdat het een tablet is incl. gebrek aan kennis. Op de doos staat knettergroot "Samsun TAB", niemand maakt onbewust deze fout zonder echt niet te weten wat ze kopen. Dat kan je Samsung echt niet kwalijk nemen, moeten ze die doos dan rond maken?
Tja, maar Thea uit de achterhoek zit op een verjaardag, en ziet daar de iPad van ome Co. Donders wat is dat een makkelijk ding zeg! Ome Co is ook dolenthousiast. Thea gaat vol enthousiasme naar de Media Markt en pakt de Galaxy Tab. Ze is toch niet gek?. ;)
quote:
Verder sorry voor mijn spelling e.d. ik lijk wel dyslectisch vandaag, geen idee wat er aan de hand is. lees een stel van m'n oude posts door, vol moet woorden waar ik eigenlijk iets heel anders bedoelde -O-
Ik word oud :{
Op taalfouten zal ik je niet verbeteren :P Zo kansloos ben ik niet.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_100897175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
Wie maakt even het huiltopic aan over het feit dat Samsung Apple ook heeft aangeklaagd?
Hebben ze ook gevraagd om de complete iPhone en iPad-lijn te verbieden?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:29:34 #160
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100897219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat is toch overal zo? Kleine buurtzaakjes kunnen het niet meer winnen van de AH of de MediaMarkt. Dat is misschien spijtig, maar niet illegaal natuurlijk.
Nee, want AH is gewoon een beter concept (bedrijfstechnisch gezien). Dat is idd misschien spijtig, maar verder speelt niemand vals, de beste wint.
quote:
Mensen zijn veels te sentimenteel als het op dit soort dingen aankomt. Het is een keiharde zakelijke wereld, geen vriendelijk clubje mensen die leuk spulletjes verkopen.
We hebben een patentrecht om innovatie te beschermen, niet om bedrijven munitie te geven om concurrentie te vernietigen. Het patentrecht heeft nu dus het tegenovergestelde effect. ik zie niet in waarom je dat moet accepteren als de 'keiharde zakelijke wereld'.
Als we geen fatsoenlijk rechtssysteem hadden, zou men elkaar in het bedrijfsleven waarschijnlijk omleggen, kijk maar naar de drugswereld. Die verschilt immers enkel met het normale bedrijfsleven in het feit dat het zich in de illegaliteit begeeft. Ik zie dan ook niet in waarom je zoiets zomaar moet accepteren 'omdat het zo is'.

Het is niet alsof we hier totaal geen invloed op hebben, wet veranderen en het is klaar. Het is niet bepaald het wereldvoedsel probleem oplossen ofzo :{w
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_100897248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die 2 dozen verschillen ook zat. Maar dit is geen goeie vergelijking. Die verpakkingen van TV's zie je niet in de winkel liggen, de iPad/Tab verpakkingen wel.

En ik merk al dat jij 0,0 bereid bent om water bij de wijn te doen, maar je ziet toch ook wel dat de doos van RIM's playbook totaal anders is dan die van Apple/Samsung? Samsung had gewoon ff die doos 45 graden moeten draaien, zwart maken en het was geen probleem geweest.
Ja dan had hij weer op die van RIM geleken!

En die van HTC is OOK al een doos!

Kom op jongens jullie zien toch ook wel dat dit allemaal veels te algemeen is?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:30:31 #162
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100897253
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mensen in Afrika hebben AIDS en komen om van de honger. De hele wereld economie staat op instorten en we leven binnenkort bijna in een politiestaat. Sorry als het merk van een mp3 speler me niet boeit.
Kapot relativeren werkt nooit. Verschil tussen iets waar je invloed op kan uitoefenen en waar je geen invloed op hebt is nogal groot.
pi_100897279
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Tja, maar Thea uit de achterhoek zit op een verjaardag, en ziet daar de iPad van ome Co. Donders wat is dat een makkelijk ding zeg! Ome Co is ook dolenthousiast. Thea gaat vol enthousiasme naar de Media Markt en pakt de Galaxy Tab. Ze is toch niet gek?. ;)
Ja ik ging een Renault kopen, kom ik met een Toyota thuis! :(
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:31:37 #164
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100897303
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Samsung heeft Apple ook aangeklaagd, en dat is wel OK toch?
Dat is idd exact wat ik zeg!

Ga ergens anders aan je fanboy pik trekken als het te moeilijk wordt voor je.
pi_100897311
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dan had hij weer op die van RIM geleken!

En die van HTC is OOK al een doos!

[ afbeelding ]

Kom op jongens jullie zien toch ook wel dat dit allemaal veels te algemeen is?
Ik merk dat het in discussie gaan met jou verspilde energie is. Desondanks heb ik me toch de afgelopen 2 uur vermaakt. Bedankt, en tot snel! :P
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2011 @ 15:33:21 #166
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_100897376
Ok, klaar. Blijft toch moeilijk dit soort topics blijkbaar. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')