Altijd lastig, maar patenten zijn ook de reden dat er veel geld naar research en innovatie gaat. Om winst mee te maken. Anders zou dit geld niet gebruikt kunnen worden. En dus geen vooruitgang.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Patenten zijn de doodsteek voor echte vooruitgang
Patentrecht is belangrijk voor bedrijven en om hun kosten terug te halen, maar Apple kopieert vaak spullen van anderen en vraagt er dan patent op aan. Dat is gewoon schoftelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Apple heeft die patenten zelf bekostigd, en als deze overtreden worden hebben ze het recht om hun patenten te verdedigen. Het is juist schandalig dat daar al deze rechtzaken voor nodig zijn![]()
Opgelost, slotje.
En dat hebben ze dus waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Eens.
Het lijkt me van Apple niet echt slim om je belangrijkste leverancier te gaan fucken. Zeker als je nog geen vervangende leveranciers hebt.
Die hebben ze wel al, namelijk TSMCquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Eens.
Het lijkt me van Apple niet echt slim om je belangrijkste leverancier te gaan fucken. Zeker als je nog geen vervangende leveranciers hebt.
Ik heb ooit een Ipad 2 gekocht, kwam erachter dat die screenbleeding had, je kon het heeeeeeeeeeeeeel goed zien, en dat voor een product van 600+quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is zo jammer dat ook mensen die er geen reet van snappen een mening hebben over zaken die overduidelijk veels te ingewikkeld zijn voor ze....
Dan loop ik alweer achter, ik dacht dat ze daar nog naar op zoek waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die hebben ze wel al, namelijk TSMC
ooeeeeeeee! En ervaringsdeskundige!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Ipad 2 gekocht, kwam erachter dat die screenbleeding had, je kon het heeeeeeeeeeeeeel goed zien, en dat voor een product van 600+
Heb toen 3x gewisseld, allemaal screenbleeding.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ooeeeeeeee! En ervaringsdeskundige!!!!!!
Gewoon terug naar de winkel en een andere vragen was natuurlijk geen optie, ik snap het.
Echt....
Ik heb ooit een auto gekocht, kwam erachter dat er een kras op de deur zat, je kon het heeeeeeeeeeeeeel goed zien, en dat voor een product van 20.000+quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Ipad 2 gekocht, kwam erachter dat die screenbleeding had, je kon het heeeeeeeeeeeeeel goed zien, en dat voor een product van 600+
Omdat andere bedrijven soortgelijke producten niet aanbieden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is de afgelopen jaren idd elke keer weer gebeurd...
Oh wacht....
Iets met appels en peren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een auto gekocht, kwam erachter dat er een kras op de deur zat, je kon het heeeeeeeeeeeeeel goed zien, en dat voor een product van 20.000+
Dus je tablet was niet ok en als alternatief ben je heel blij met een telefoon..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef drvc het volgende:
[..]
Heb toen 3x gewisseld, allemaal screenbleeding.
Dus heb mijn geld teruggevraagd.
Sindsdien heb ik mijn Samsung Galaxy S2 en ik ben helemaal verkocht
Wat de neuk kan jou het nou schelen dat mensen janken over je Apple?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ooeeeeeeee! En ervaringsdeskundige!!!!!!
Gewoon terug naar de winkel en een andere vragen was natuurlijk geen optie, ik snap het.
Echt....
Ga maar vooral Apple verdedigen, mensen kopen toch blindelings.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je tablet was niet ok en als alternatief ben je heel blij met een telefoon..
Logisch hoor.
Lezen is lastig he? Dat ik net net zo goed Samsung verdedigde negeer je ff lekker, want dan heb je geen reden om me fanboy te noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat de neuk kan jou het nou schelen dat mensen janken over je Apple?
Ben je echt zo'n fanboy?![]()
Ik heb een iPhone, een MB Pro en 2 iPods, geef geen ene neuk om dit geneuzel.
Screenbleeding hebben ze al sinds de iphonequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
inderdaad. gelukkig snap je het zelf ook
Maar je hebt wel een iPhone!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen is lastig he? Dat ik net net zo goed Samsung verdedigde negeer je ff lekker, want dan heb je geen reden om me fanboy te noemen
krassen op autos bestaan al sinds de eerste autoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef drvc het volgende:
[..]
Screenbleeding hebben ze al sinds de iphone
Ipod daarentegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat de neuk kan jou het nou schelen dat mensen janken over je Apple?
Ben je echt zo'n fanboy?![]()
Ik heb een iPhone, een MB Pro en 2 iPods, geef geen ene neuk om dit geneuzel.
Klopt, en ook een Android tablet en een HTC telefoon. En ook nog een een Macbook en een Samsung TV.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een iPhone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |