huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef ElmoFan het volgende:
mooie 9 hebben ze van die 3 uur gemaakt
welk bordje, sorry ik let waarschijnlijk niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het bordje, daar stond eerst 3, maar ze hebben er 9 van gemaakt emt een stift
Als die beter wordt uitgevoerd dan de huidige ingame browser zie ik geen probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat via webpagina maar dan ga je toch pingpongen tussen een browser en de game?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
welk bordje, sorry ik let waarschijnlijk niet op
quote:
dankjeeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok, ik heb ze opgeslagen en opnieuw geupload:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gok dat één of andere grapjas er gewoon op getekend heeft, omdat hij het lang vond duren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef Captainp00face het volgende:
Mijn god, 9 uur wachten om misschien een halfuurtje te spelen?
Is idd een 3 waarvan een 9 is gemaakt.. kijk maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:36 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik gok dat één of andere grapjas er gewoon op getekend heeft, omdat hij het lang vond duren.
Dat zei ik al en dit is van de officiele battlefield twitterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is idd een 3 waarvan een 9 is gemaakt.. kijk maar goed.
quote:"Robert “fourzerotwo” Bowling, Community Manager of Infinity Ward for the Call of Duty Series is playing Battlefield 3 backstage versus BF3 Community Manager Daniel “zh1nt0” Matros in a 4on4 Team Deathmatch. "
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Roces18 het volgende:
http://live-event.ea.com/(...)ld-3-developer-chat/
commonrose ook voor de consoles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |