De headset is puur voor gamen, voor muziek heb ik m'n studio monitorsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had hem net opgezocht.
Persoonlijk zou ik voor een goede stereo koptelefoon gaan, en niet voor iets wat voor gaming gemaakt is. Wat is je budget en wat doe je er verder mee? Past ook beter in het PC-gaming-hardware topic overigens.
quote:After lots of hair pulling web host problems, Battlefieldo (http://battlefieldo.com) is back online. We've got exciting news. Today we are working with CtrlAltElite to run a stream direct from the EA/DICE/BF3 Community Lounge at Gamescom. It'll include some new stuff and we promise it won't be anything like the Dreamhack/E3 stream. Consider this insider access to the lounge behind closed doors.
TODAY!
It's going to kick off at 5:00pm CET (GMT+1) / 11:00AM EST (GMT-5)
Zie editquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef japjaan het volgende:
[..]
De headset is puur voor gamen, voor muziek heb ik m'n studio monitorsEn dus puur voor de beleving dus het geluid mag best opgepompt etc zijn. Budget doet er verder ook niet echt toe, wil gewoon een goed ding
Al moet het niet te gek worden natuurlijk
5 uur en daar ouwe.quote:
Zit op t werk dus kijk zo ff! Vergeten te zeggen: wil er wel een mic aan vast hebben aangezien ik ook wel eens met maten een lan party heb etc en ik dan niet met een losse mic wil zittenquote:
WOUTUURR , dat je nog leeft manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat is toch DE originele battlefield gamemode
nee alleen expansion pack special forces met die ziplinesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef ElmoFan het volgende:
ik ga BF2 weer even installeren, moet ik nog een mod installeren?
heb je battlfied op pc dan zou ik nu wel ff kunnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
WOUTUURR , dat je nog leeft man
ik heb die ook besteldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef japjaan het volgende:
[..]
Dank voor je reactie denk dat ik voor de AKG GHS1 ga als ik alle reviews zo lees enz
wuuht, ook over naar pc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Xblister het volgende:
Yes hoor, nu kan alleen niet. wat is je steam?
MW3-newbquote:@Battlefield @zh1nt0 @stormonster @PatrickBach @pottan so any chance we have "knife throwing" in #bf3 ?
Totaalsetje, magoed, je koopt er twee van voor de prijs van een enkele Beyerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef japjaan het volgende:
[..]
Dank voor je reactie denk dat ik voor de AKG GHS1 ga als ik alle reviews zo lees enz
Kniven was prima in BC2 IMO, weer teruggaan naar mes selecteren, en dan de actie zelf ook nog vertraagd hebben is gewoon ruk. BC2 was niet zo ontzettend instant als in CoD, maar ook niet zo ontzettend traag als in BF2.quote:
Ah fuck! Ik haat on ear haha.. dacht dat het over ear wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaalsetje, magoed, je koopt er twee van voor de prijs van een enkele BeyerWel de betere totaalsetjes gok ik. Wel on-ear, maar dat is voorkeur.
Project Reality, beste mod.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef ElmoFan het volgende:
ik ga BF2 weer even installeren, moet ik nog een mod installeren?
Nee, in de lucht knifen met een onzichtbaar volume wat vanuit de speler komt in de hoop dat een hitbox daaromheen loopt, dat is alles...quote:
LOL, was het eerste wat me opviel. Maar serieus, ga eens luisteren bij een leuke dealer voor verschillende koptelefoons, verschillende merken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef japjaan het volgende:
[..]
Ah fuck! Ik haat on ear haha.. dacht dat het over ear wastoch maar even verder zoeken dan
Fucking sad, met mijn broertje samen bijna steevast in de top 5 en das zonder al teveel samenwerking, gewoon dekken, rennen, dekken, rennen en ammo/medkits delen.quote:The first night we played ok as a squad. The 4 of us remained within the top 15 players most of the night despite lingering problems with microphone quality. The second night was much better with all 4 of our squad members remaining within the top 10 the entire night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |