quote:
Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef smegmanus het volgende:
To-to-to-to-tomatenplukkers!
Lekker nummertje.
Daar verdien ik geen geld meequote:
Ik studeer ook voltijd en ik heb daarnaast een parttime baan. Gaat primaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar verdien ik geen geld meeHuis moet betaald worden
Mensen helpenquote:
Studie is een investering voor de toekomst. Met alleen HAVO krijg je de kutbaantjes waar je je elke dag stierlijk verveeld. Beter paar jaartjes zuinig aan doen en dan 2x zoveel verdienen met meer toekomst perspectiefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar verdien ik geen geld meeHuis moet betaald worden
Je hebt ook een koophuis?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik studeer ook voltijd en ik heb daarnaast een parttime baan. Gaat prima
Studeren is financieel niet mogelijk. Niet alleen verlies ik een inkomen, de school moet ook betaald worden. En ik kan niet bij papa en mama aankloppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Studie is een investering voor de toekomst. Met alleen HAVO krijg je de kutbaantjes waar je je elke dag stierlijk verveeld. Beter paar jaartjes zuinig aan doen en dan 2x zoveel verdienen met meer toekomst perspectief
Wat een ooraidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef smegmanus het volgende:
To-to-to-to-tomatenplukkers!
Lekker nummertje.
Studie die ik had uitgezocht zou me 1500 euro per jaar gaan kosten. Ga kijken wat er is voordat je iets afstreept. Je bent nog jong zat om iets te beginnen en dat koophuis blijft wel staanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Studeren is financieel niet mogelijk. Niet alleen verlies ik een inkomen, de school moet ook betaald worden. En ik kan niet bij papa en mama aankloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |