Goede aanvulling! Zal hem toevoegen in de OPquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef Sasman het volgende:
Ik mis,
Lorkenhout.
Een hout waar je voor het grootste deel op kan vertrouwen maar er zitten ook vuile strepen op waarin je je wel eens kan mispaken. Licht gekleurd met strepen in of te wel iemand die wel eens graag vuil uit de hoek komt maar toch over het grootste deel vriendelijk is.
Jonge ik heb moeite in de OP gestokenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De OP is dan ook houtje-touwtje in elkaar gezet !
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
TS is meer een kruising tussen eiken en kersenhout.
Makkelijk af te werken.
Maar toch hard.
Tevens kwalitatief goede houtsoorten alsmede dus ook een kwalitatief goeden user.
Een dorre takquote:
Radiata Pinequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je lijkt op Vurenhout, zo vurig en vol van passie
Cool, herken mezelf er ook erg in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Radiata Pine
Radiata pine heeft net als Europees grenen de karakteristieke grote kwasten. Het contrast in kleur tussen het vroeg- en laathout in de meestal brede groeiringen (tot 15 mm breed in de kern), is veel minder opvallend dan bijvoorbeeld in Noord-Europees grenen. Harskanalen zijn op het langsvlak zichtbaar als fijne bruine lijntjes. Radiata pine heeft een lichte harsgeur.
Gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cool, herken mezelf er ook erg in.![]()
Ga je dan ook boeken schrijven en seminars houden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ben nu denk ik één jaar bezig met mensen te vergelijken met houtsoorten en ik wil misschien wel mijn beroep van deze hobby maken. Dan vind ik het fijn als ik zulke feedback krijg.
MarokkaanseKip heeft een lichte harsgeur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cool, herken mezelf er ook erg in.![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je dan ook boeken schrijven en seminars houden?
Ik weet niet wat ik van jou moet vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Vleermuisspin het volgende:
User: omdatappel
Soort hout: Appel
Reden:
User: honkeytonk
Soort hout: Kastanje
Reden: ik hou van kastanje
Ja lekker toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
MarokkaanseKip heeft een lichte harsgeur.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van jou moet vinden
Wel van mij, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van jou moet vinden
Isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
Jongens en meisjes ga elkander is vergelijken met een houtsoort!
Och daar heb je onze taalnazi ook weer hoorquote:
Nou sorry hoor, als je me hier voor wilt noten kijk je maar in me postgeschiedenis, daar zie je dat ik al de hele dag lief meepostquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Och daar heb je onze taalnazi ook weer hoor
Goede bijdrage van je weer.
Waarom let je zo op me spelling?quote:
Bonzaiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |