wat is daarmee?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef Zolder het volgende:
Ik krijg zin in eentje heb hier nog wel ligge maarja ouders
Elk weekend? Elke dag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef amenth het volgende:
[..]
maar wel elk weekend bier drinken eh?jonkos > bier
Bier kan je ook drinken zonder dronken te wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef amenth het volgende:
[..]
maar wel elk weekend bier drinken eh?jonkos > bier
softdrugs is toch wel beter dan alcohol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bier kan je ook drinken zonder dronken te worden
Hij niet kennelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bier kan je ook drinken zonder dronken te worden
geen idee drink t nooit maar kan fles whisky hendele dus zal wel goed zitte maar ik drink er altijd.4 glaze van voor uitgaan dan zit je goed in je bouz en ng.3 jonkos probeer maar x beste combo mogelykquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
geen idee drink t nooit maar kan fles whisky hendele dus zal wel goed zitte maar ik drink er altijd.4 glaze van voor uitgaan dan zit je goed in je bouz en ng.3 jonkos probeer maar x beste combo mogelyk
Trueequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
geen idee drink t nooit maar kan fles whisky hendele dus zal wel goed zitte maar ik drink er altijd.4 glaze van voor uitgaan dan zit je goed in je bouz en ng.3 jonkos probeer maar x beste combo mogelyk
Mensen die geen shift,komma en punt op hun toetsenbord hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
Mensen, die dat welhebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die geen shift,komma en punt op hun toetsenbord hebben
Waarom praat je niet chinees? beide niet te lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
mensen die nu niet voor Chinees restaurant & Cafetaria Fong Sheng staan te chillenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:04 schreef Zolder het volgende: 0657538037
[..]
Mensen, die dat welhebben. :
Jij bent vet coolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
controlefreakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:01 schreef Vleermuisspin het volgende:
Wiet
Wel tijdje gedaan maar er is geen klap aan. Sowieso onder invloed zijn van iets
Niet dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |