SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Maar ik ben 17 en heb waarschijnlijk genoeg vrienden die zullen blijven zeggen dat ik niet zo moet zeiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je eigenwaarde daalt gestaag naarmate je langer alleen bent; precies waar de hoerensector op overleeft.
Oke; goed; puur een vriendin krijgen is niet moeilijk; dat heb ik ook wel al ingezien ja. Waar het bij een relatie voor mij om draait is: a. Elkaar aantrekkelijk vinden en b. Goed met elkaar op kunnen schieten... dat zijn eigenlijk de belangrijkste (en voor mij enige) voorwaarden... en dan is het opeens wel moeilijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Opzich heb je dat wel in je eigen hand. Er is namelijk altijd wel een gemakkelijk, wanhopig iemand, natuurlijk. Schrijf je maar eens in op een datingsite, genoeg vrouwelijke draken denk ik zo. FOK! ook wel vermoed ik.
Ja op die fiets kan je alle dikke trollen afgaan totdat er eentje hapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Opzich heb je dat wel in je eigen hand. Er is namelijk altijd wel een gemakkelijk, wanhopig iemand, natuurlijk. Schrijf je maar eens in op een datingsite, genoeg vrouwelijke draken denk ik zo. FOK! ook wel vermoed ik.
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Happygirl de enige manier waarop je een fatsoenlijke manier goed kan zoenen en een massage krijgen is een extra meisje en een gaatjeskussen om je kop op te leggen, en dan door het gaatje zoenen terwijl je gemasseerd wordtz
Of zij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan je alle dikke trollen afgaan totdat er eentje hapt.
Of je daar gelukkig van wordt is een tweede.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan je alle dikke trollen afgaan totdat er eentje hapt.
Of je daar gelukkig van wordt is een tweede.
Nee want daar ging het niet over het ging over wat chiller was en hoe het samen kon man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.
Maar ik hap dan niet.quote:
In dat geval heb ik niks gezegd, want ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee want daar ging het niet over het ging over wat chiller was en hoe het samen kon man.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Happygirl de enige manier waarop je een fatsoenlijke manier goed kan zoenen en een massage krijgen is een extra meisje en een gaatjeskussen om je kop op te leggen, en dan door het gaatje zoenen terwijl je gemasseerd wordtz
Óf... Je masseert en stopt gewoon telkens als je een zoen wil gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Conclusie: zoen gewoon eerst en geef dan een massage of andersom.
Gast; heb je die dubble date nou geregeld trouwens?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik ga dalijk het licht uitzetten en het nog eens proberen te voelen, en ja ik kan dat soort dingen ja.
Wat dat meisje bij mij deed (op vakantie was et trouwens) iets met haar handen omhoog laten rollen op mijn rug voelde echt raar maar was super relaxt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als een ander meisje hem probeert te masseren breek ik d'r poten![]()
[..]
Óf... Je masseert en stopt gewoon telkens als je een zoen wil geven
Maar dit (tongzoenen tijdens masseren) was allemaal hypothetisch hè, niet over mijMijn geplande massagetechnieken geef ik niet zomaar prijs, anders kan iedereen natuurlijk geweldig masseren - een goochelaar geeft toch ook niet zomaar zijn trucs prijs?
Wat ga je voelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik ga dalijk het licht uitzetten en het nog eens proberen te voelen, en ja ik kan dat soort dingen ja.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Newbie114 het volgende:
Ohja. Serieus vergeten vandaag teveel commotie en mijn mobieltjah is leeg. En geen oplader want kwijt. Maar was echt zwaar serieus vergeten. Kut kortetermijngeheugen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast; heb je die dubble date nou geregeld trouwens?
Masseren is iets wat je vrij makkelijk in de vingers hebt; ik doe het wel eens bij mijn moeder en zusje; volgens hen ben ik er wel goed in (maar hoe betrouwbaar is dat he?). Maar je voelt gewoon hoe de spieren zitten, en je weet van je eigen lichaam wel al waar het juist vaak wat vast zit...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat dat meisje bij mij deed (op vakantie was et trouwens) iets met haar handen omhoog laten rollen op mijn rug voelde echt raar maar was super relaxt.
Serieus? Hoe kun je nou zoiets vergeten... zie je haar wel echt zitten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja. Serieus vergeten vandaag teveel commotie en mijn mobieltjah is leeg. En geen oplader want kwijt. Maar was echt zwaar serieus vergeten. Kut kortetermijngeheugen!
Als ik terugdenk aan iets kan ik mijn zintuigcellen overtuigen dat ik het weer voel (oftewel leven in die herrinnering zeg maar) ofzo. Kan het niet echt uitleggen maar mijn voelcellen hebbennzeg maar ook een geheugen of zo.quote:
Ga je mee naar Cherso komend jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
Ik moet denk ik maar stoppen met op culturele vakanties gaan als ik hoor wat Newbie allemaal meemaakt op vakantie.
Ik zou mijn anus nog vergeten als die niet vast zat. Ik heb echt geheugengatenkaas soms loop ik ergens naartoe dan ben ik er en dan weet ik niet meer wat ik wou doen. School vergeet ik ook vaak dingen van. Eigenlijk alles wel. Is ook altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kun je nou zoiets vergeten... zie je haar wel echt zitten?
Aan de ene kant denk ik dat zijn wel de plekken waar het gebeurt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je mee naar Cherso komend jaar. Lekker cultureel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |