Hoe durven ze!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik zag dus laatst zo'n reclame van een nieuwe achtbaan in Walibi, genaamd The Speed of Sound o.i.d....
Anyway, leek me wel leuk, want ik vind achtbanen wel cool
Blijkt het gewoon de La Via Volta te zijn maar dan andersom
Afknapper
Spannender gaat het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga met me vriendin naar het spookslot in de Efteling, is dat zo spannend als ze zeggen?
gr henk van de kamping en namens bep bedankt
Al dat graafwerk voor niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
Flevolanders weer!Lekker de zee in laten zinken die provincie!
Ze kunnen ook nog in de achtbaan in Mini Mundi! Dat is pas echt spannend!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spannender gaat het niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Inderdaard, nu maar gewoon ff een dijkje opblazen, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Al dat graafwerk voor niks
Dit is gewoon een hardstikke spannende en leuke achtbaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog in de achtbaan in Mini Mundi! Dat is pas echt spannend!
Deze achtbaan faalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog in de achtbaan in Mini Mundi! Dat is pas echt spannend!
Deze achtbaan faalt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef themole het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hardstikke spannende en leuke achtbaan.En nu een filmpje gefilmd in de achtbaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, wat spannend en eng! Ze gaan wel 10km/h!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Helaas versta ik er niks van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef themole het volgende:
Overigens is dit het beste pretpark ter wereld:
Het is toch allemaal Chinese propaganda.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef themole het volgende:
[..]
Kleine aanpassing gemaakt met subtitles.
Als de statoren kapot zij heb je wel een probleem. Dan kan dat ding geen snelheid meer maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:29 schreef tuut-chips het volgende:
Een echte klacht is dat ze zomaar de Xpress dicht hebben gegooid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |