abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:24:29 #201
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_101535500

_O_
  Moderator zaterdag 3 september 2011 @ 21:26:31 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101535553
Vette pics.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101536524
flying mount op dat ene plaatje of transport ding van A to B.

Gok het laatste ala WoW "flight points".
pi_101546304
onderste shot is van Taris?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_101546414
Lijkt er wel op gezien de verwoesting en hoe het gebouw er op de achtergrond uitziet. Volgens mij zien de gebouwen er in KOTOR ook ongeveer zo uit op Taris
  zondag 4 september 2011 @ 10:25:17 #206
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_101546750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
flying mount op dat ene plaatje of transport ding van A to B.

Gok het laatste ala WoW "flight points".
Lijkt wel een Neshtovar met een Uvak
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_101547485

lol kan je lightsabers, Death Stars, complete planeten bevolken met industrie bouwen en dan woon je nog in een tentje met een fucking watertoren. Af en toe :')
pi_101547601
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 11:12 schreef DaFan het volgende:
[ afbeelding ]
lol kan je lightsabers, Death Stars, complete planeten bevolken met industrie bouwen en dan woon je nog in een tentje met een fucking watertoren. Af en toe :')
Geonosians hadden de Death Star pas 3.000 jaar later ontworpen ;)
pi_101547759
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 11:19 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Geonosians hadden de Death Star pas 3.000 jaar later ontworpen ;)
Hehe nouja akkoord, lightsabers dan :P
  zondag 4 september 2011 @ 14:32:55 #210
339055 JediSimons
pi_101553545
quote:
[ afbeelding ]
De Outcasts van Taris zijn misschien niet opgeschoten in de jaren heen. :P
pi_101574671
Ik vind het allemaal maar zo zo wat ik tot nu toe heb gezien. Grafisch natuurlijk wel een stuk beter dan WoW, en het is en blijft natuurlijk Star Wars. Maar ik twijfel ontzettend of ik hem straks wel of niet ga halen.
pi_101575575
quote:
[ afbeelding ]
Je weet al waarom dat alles daar zo staat? Want anders is je conclusie wat voorbarig ;)
  maandag 5 september 2011 @ 02:23:50 #213
339055 JediSimons
pi_101581215

[ Bericht 6% gewijzigd door JediSimons op 05-09-2011 03:39:45 ]
  maandag 5 september 2011 @ 03:38:02 #214
339055 JediSimons
pi_101581582
*edit

Besloten om deze post uiteindelijk toch te wijzigen. Een grote spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door JediSimons op 05-09-2011 03:57:06 ]
pi_101582066
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 03:38 schreef JediSimons het volgende:
*edit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutnerd, anders zeg je het gewoon niet.
  maandag 5 september 2011 @ 08:00:13 #216
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_101582261
quote:
*edit

SPOILER
ik voel me echt gespoilerd ja... :X

(ik mis iets denk :P)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_101583015
quote:
*edit

SPOILER
Eigenlijk wisten we het allemaal dus echte dikke spoiler is het niet.

Ben meer benieuwd naar het verhaal erachter.
pi_101583070
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 07:22 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

nou nou...
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 5 september 2011 @ 11:32:15 #219
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101586067
quote:
*edit

SPOILER
SPOILER
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_101586143
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:32 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
Dan vond ik dat eigenlijk een nog grotere spoiler. xD
Shit wou dat ik die niet gelezen had grrr.
  maandag 5 september 2011 @ 12:54:11 #221
339055 JediSimons
pi_101588275
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 07:22 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

:D
  maandag 5 september 2011 @ 14:15:27 #222
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101590780
quote:
Originally Posted by Isidoor
Hi Chris,

I was wondering if you could tell me if people from The Netherlands will also be included in the next wave of invites for full EU Game Testing.

Regards,
Isidoor
quote:
Hi Isidoor,

They certainly will!

Thanks,

Chris.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  maandag 5 september 2011 @ 14:32:28 #223
339055 JediSimons
pi_101591290
Ik maakte net een klein foutje op de officiele forums door spells te zeggen ipv Force Powers/Abillity's/Skills. Kerel, ik werd opeens gebashed vanuit alle hoeken van het forum. :')

quote:
spells are you kidding me do you know anything about starwars?
quote:
Cast spell?? did u ever see star wars??
Soms is het even moeilijk om de algemene MMO termen aan te passen aan deze sci-fi genre.
  maandag 5 september 2011 @ 14:59:56 #224
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_101592069
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef JediSimons het volgende:
Ik maakte net een klein foutje op de officiele forums door spells te zeggen ipv Force Powers/Abillity's/Skills. Kerel, ik werd opeens gebashed vanuit alle hoeken van het forum. :')

[..]

[..]

Soms is het even moeilijk om de algemene MMO termen aan te passen aan deze sci-fi genre.
spells dus :-) Ik geef je gelijk!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_101592110
quote:

[..]

[..]

Hahaha, lekker dan ;D
pi_101608634
quote:

[..]

[..]

Oh kom op, je trapt op de tere zieltjes van Star Wars-fans, vind deze reacties absoluut meevallen. Dit noem ik in ieder geval geen bashen.
  maandag 5 september 2011 @ 21:50:56 #227
339055 JediSimons
pi_101610823
http://betafootage.com/starwars-miraluka-malefemale-creation/

Net als de Cyborg zeer cheap gedaan door Bioware. Waar blijven die bekende Star Wars rassen...

Ik vraag me af of de kleur van dat masker zich zal aanpassen aan de chestpiece die je draagt.

[ Bericht 20% gewijzigd door JediSimons op 05-09-2011 21:56:32 ]
pi_101621966
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef JediSimons het volgende:
http://betafootage.com/starwars-miraluka-malefemale-creation/

Net als de Cyborg zeer cheap gedaan door Bioware. Waar blijven die bekende Star Wars rassen...

Ik vraag me af of de kleur van dat masker zich zal aanpassen aan de chestpiece die je draagt.
Mja het probleem ligt zogenaamd bij de verhaal vertelling.

Stel je zou wookie als ras erin doen waarmee je bijv. een jedi ofzo kan zijn.. moet het verhaal wel heel specifiek worden geschreven.

Voor algemene "op mens" lijkende rassen is dat probleem stukken minder groot.

I dunno ik zit er niet zo heel erg mee maar goed ben ook geen uberfan ofzo van Star Wars.
pi_101622441
Het ligt ook aan de taal die jouw character praat. Het komt veel beter over dat je character Galactic Standard (Engels) praat dan Rodia of Wookiee-taal. En Wookiees hebben ook weer een hele andere cultuur dat weer op het verhaal aangepast moet worden, zoals life debts etc.
Zo wordt je dan meer het verhaal ingesleurd als je character een mens of iets wat er veel op lijkt is. ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:08:40 #230
339055 JediSimons
pi_101629119
Ja dat begrijp ik. Maar Wookiee of Ewok zijn ook de extreme voorbeelden.

Wat ik graag had willen zien waren de:

Nautolan

Mon Calamari

Kel Dor

Togruta

Chagrian

Zijn allemaal species die basic in de films spreken. En de modellen bestaan allemaal in-game. Maar worden gebruikt voor NPCs. Hopelijk is het iets voor de Legacy System. Die deze species dan unlocked voor gebruik. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door JediSimons op 06-09-2011 13:19:56 ]
pi_101631433
wellicht in de expansions
pi_101631584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef Morthill het volgende:
wellicht in de expansions
Dit dus.

Zelf vind ik het ook jammer dat je veel toffe rassen uit starwars niet kan kiezen , de meeste zijn allemaal een beetje hetzelfde nu helaas...
Maarja dit hebben ze natuurlijk allemaal gedaan om straks met een uitbreiding ook gelijk meerdere rassen te introduceren , en dat werkt.

Kijk maar naar WoW.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_101632415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:31 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit dus.

Zelf vind ik het ook jammer dat je veel toffe rassen uit starwars niet kan kiezen , de meeste zijn allemaal een beetje hetzelfde nu helaas...
Maarja dit hebben ze natuurlijk allemaal gedaan om straks met een uitbreiding ook gelijk meerdere rassen te introduceren , en dat werkt.

Kijk maar naar WoW.
Het zal ook een hoop extra werk zijn. Het is niet een nieuwe model met wat simpele eigenschappen neerzetten en klaar is Kees.
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:29:44 #234
279054 WARE_HEIDEN
pi_101646139
Heb me afgelopen twee dagen een beetje ingelezen want was me er totaal niet van bewust dat dit spel bijna uitkomt!

Heb twee jaar WoW gespeeld maar daar was ik wel een beetje op uitgekeken maar heb echt zin om deze game te spelen (wel wat minder uur per dag dan WoW om nog een sociaal leven te behouden dit keer :D ) Heb ooit nog mijn xbox gekocht speciaal voor Kotor :)

Jammer dat er niet met de mon calamari gespeeld kan worden want Admiraal Ackbar was altijd mijn favoriet (al voor de ITSA TRAP meme) ik had zelfs mijn algeneter naar hem vernoemd :')
Dan maar de smuggler spelen met de mon cal companion :D weet nog niet of ik naar de healing-kant of dps kant ga.

Hoe zit het eigenlijk met de Fokguild, gaan er straks 4 gevormd worden aangezien empire/republic en pve/pvp bijna gelijk opgaan? ;(
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:48:53 #235
339055 JediSimons
pi_101650854
EU Gametesting:

Rockjaw Stephen Reid
EU #SWTOR folk - there's an update coming, but it's been a busy day with lots of fires (some real!) to deal with. Patience please.

Edit:

quote:
Door ChrisCollins op officiële forum

As promised, we have an update on the batch of Game Testing invites being sent to players in the EU.

After a lengthy discussion here at the BioWare offices, the decision has been made to postpone the proposed Game Testing invites for EU players for a number of reasons.

Firstly, theres a new build of the game on the horizon. This is a major build, meaning there will be character wipes and a new client to download. As you may be aware, the current client download is around 27GB in size. If we were to invite players en masse today, those players would have to download the entirety of the client to access the game. Theres every chance that later this week, the service will go offline and this new version will be rolled out, meaning everyone currently in Testing will have to not only download the entire client again (another 27GB download), but will also have their characters erased and have to start afresh. This is a relatively large amount to download in such a short space of time and not an experience we want new testers to be exposed to.

Secondly, this new build will bring about the first localised versions of Star Wars: The Old Republic, which means those of you that speak French and German will have the chance to play the game in those languages, for the first time ever. Were extremely excited to be able to offer this to our players and as such, were keen to get a lot of feedback from European testers in particular.

For those of you that may have missed the messages we put out on the subject already, last week saw a number of issues arise with key systems that prevented us from sending out invites to EU players. Had everything gone to plan, we would have been able to offer two weeks of testing time to new users. However, given the issues that arose, this was physically not possible.

So while we understand that this news may not be what a lot of you wanted to hear today, we hope that youll understand our position. Given the news of this new build, its now more important than ever that we invite European players into the Game Testing environments, so you have my word that this batch of invites will happen, it may just mean you just have to wait a little longer.

Its also important to remember this is just the beginning. In the future, well be inviting more and more testers to the EU Game Testing environments as well as future Game Testing weekends. So even if youre not invited to this next round of testing, there will still be plenty of chances to get involved.

As ever, as soon as I get any firm news around the matter, Ill make sure to update everyone.
tl;dr

EU playerbase moet weer geduld hebben ... zucht

Gaat leuk worden als we na launch nog steeds als 2e rangs behandeld worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door JediSimons op 06-09-2011 22:07:42 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:11:01 #236
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101652391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef JediSimons het volgende:
EU Gametesting:

Rockjaw Stephen Reid
EU #SWTOR folk - there's an update coming, but it's been a busy day with lots of fires (some real!) to deal with. Patience please.

Edit:

[..]

tl;dr

EU playerbase moet weer geduld hebben ... zucht

Gaat leuk worden als we na launch nog steeds als 2e rangs behandeld worden.
Huilie :')

Ze geven tenminste redenen dus niet klagen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:20:07 #237
339055 JediSimons
pi_101653034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Huilie :')

Ze geven tenminste redenen dus niet klagen.
Stoer joh. Zeg het ook even tegen die duizenden andere Europese spelers die graag willen testen?

Ik ben niet de enige. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=474140&page=48 Als je een beetje up-to-date bent dan weet je wat er speelt rond de EU playerbase. Het is steeds uitstellen van de EU game-testing.

Zullen we zien dat we straks 2-3 weken voor release mogen testen. Wanneer feedback allemaal niet meer uitmaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door JediSimons op 06-09-2011 22:31:54 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:29:13 #238
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101653646
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Stoer joh. Maar er zijn zat mensen die wel graag willen testen.

Ik ben niet de enige. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=474140&page=48 Als je een beetje up-to-date bent dan weet je wat er speelt rond de EU playerbase. Het is steeds uitstellen van de EU game-testing.

Zullen we zien dat we straks 2-3 weken voor release mogen testen. Wanneer feedback allemaal niet meer uitmaakt.
Stoer? Ik? :D

Tuurlijk zou het relaxed zijn om te testen maar er zijn vrij weinig redenen voor hen om veel mensen uit de EU te inviten. Ze hebben genoeg testers uit NA. Alleen het stress testen van de EU servers zou belangrijk zijn.

Geduld is een schone zaak.
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:31:29 #239
339055 JediSimons
pi_101657423

pi_101660939
Ik snap zelf niet waarom mensen dit als 2e rangs klant/whatever beschouwen... je betaald niet voor een beta, de beta doen ze om voor het product waar je uiteindelijk wel voor betaald beter te maken...
Daarnaast zijn de grootste punten wat betreft de feedback ook wel door amerikanen gevonden en vraag ik me af wat wij hier anders/beter/meer/etc zien dan mensen op een ander continent (iig niet iets wat major is)

WoW was ook 3 maanden later in de EU gereleased (je hoort er niemand over dat ze het tof vinden dat SWTOR de EU bijna gelijk met de US gereleased wordt, alleen maar klagen, klagen en klagen) en de support in de EU is niks mis mee het zijn exact dezelfde games.
pi_101668894
Voor mij maakt het ook niet uit, maar voor een deel vd community snap ik het wel en dat zijn de hardcore players.

Je ziet ook in de raiding en pvp enviroment van wow dat er in Europa hele andere mindsettings zijn in zo'n game, maar omdat de VS een veel grotere markt is krijgen zij vaak voorrang en daar is de hardcore EU community niet altijd even blij mee.

Amerikanen zijn namelijk nog al simpel volk..

Niet dat iemand hier (jedisimons) daar over zou moeten whinen, want niemand hier heeft ooit het niveau bereikt van het topje vd berg zoals bij wow ;-)

En dus maakt het geen reet uit en mag je blij zijn, zoals Downtime al zei, dat je überhaupt wordt geinvite voor dit event. Het is gratis en die duizenden andere mensen hebben genoeg input voor de rest van ons en zo leuk is het niet om een beta te spelen en dan in een hele andere game te komen als die live gaat (zoals wow).
pi_101668957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Stoer joh. Zeg het ook even tegen die duizenden andere Europese spelers die graag willen testen?

Ik was degene die de thread zo'n beetje op gang oorspronkelijk had gezet.

En ik heb daar zal gezegd dat ik zoiets heb van.
We hebben nu de duidelijke info gekregen waar het allemaal om ging.
Dat het niet leuk is om te horen maar nu weten we tenminste hoe het zit.

Tijd om gewoon te wachten helaas.

Hoewel als ze de game uitstellen voor de EU naar ergens 2012 waar ik zelf steeds meer het gevoel van krijg dat het zo is zeg ik mn pre-orders op.
  woensdag 7 september 2011 @ 18:12:57 #243
339055 JediSimons
pi_101680835

Onderste screenshot is de recente Darth Malgus NPC model. Een verbetering vergeleken met het bovenste plaatje. Dat plaatje is afkomstig uit 'Fate of the Galaxy' trailer maart 2011. :Y

:)

[ Bericht 19% gewijzigd door JediSimons op 07-09-2011 18:27:31 ]
pi_101682816
Word de officiele forum (moderators) een beetje zat. :')

Ik flag een post als flaming en trolling, of op z'n minst het aanzetten tot flamen wat die gozer al de hele thread doet.. en ik ben degene die een waarschuwing krijgt. :')

Seriously begint steeds meer een kut community te worden daar.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:05:21 #245
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101682867
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik flag een post als flaming en trolling, of op z'n minst het aanzetten tot flamen wat die gozer al de hele thread doet.. en ik ben degene die een waarschuwing krijgt. :')

Wat voor warning kreeg je dan?
pi_101682992
Darth Malgus is overhyped :r
Ik wel Darth Jadus zien _O_
pi_101683139
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat voor warning kreeg je dan?
"rude / uninviting" ..echt te debiel voor woorden.

Ik zei tegen die gozer dat ik voortaan z'n posts zou aangeven voor het constante herhalen dat mensen zogenaamd niets anders doen dan zeiken en kutopmerkingen in het algemeen tegen mensen in de hele thread.

Maar sowieso is dat hele forum afgezwakt naar 1 groot whinefest.
  woensdag 7 september 2011 @ 21:34:28 #248
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101690174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Maar sowieso is dat hele forum afgezwakt naar 1 groot whinefest.
Bij een MMORPG toch wel ontzettend belangrijk vind ik. Bij SWG was het forum 50% van de fun.

Dat zou mij serieus van het spel afhouden.
AFC AJAX
pi_101691521
ik kom echt nooit op die fora, zal mijn speelplezier dus totaal niet beinvloeden
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  woensdag 7 september 2011 @ 22:27:32 #250
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101692887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Morthill het volgende:
ik kom echt nooit op die fora, zal mijn speelplezier dus totaal niet beinvloeden
Bij een spel als WoW ik ook bijna nooit. Maar bij bepaalde MMO's (ik noem een Aion, maar dus ook SWG zoals eerder gezegd) zijn ze van zéér toegevoegde waarde!

Maar ik kan best begrijpen dat niet iedereen dit vindt, natuurlijk :P
AFC AJAX
pi_101693955
er ontstaan vanzelf communities buiten de officiele fora om, voor ieder wat wils..
pi_101700041
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Bij een spel als WoW ik ook bijna nooit. Maar bij bepaalde MMO's (ik noem een Aion, maar dus ook SWG zoals eerder gezegd) zijn ze van zéér toegevoegde waarde!

Maar ik kan best begrijpen dat niet iedereen dit vindt, natuurlijk :P
Ik heb alleen WoW gespeeld
pi_101700426
Waarom staan de standen in de poll steeds precies gelijk? Dat kan toch haast niet? :')
  donderdag 8 september 2011 @ 11:53:53 #254
339055 JediSimons
pi_101703955
2 weken geleden een pre-order bij Wehkamp gedaan. Wat een sterf achterlijke dom mens bij de klantenservice. :X

Ik:

quote:
Beste Wehkamp,

Ik heb een pre-order gedaan op Star Wars The Old Republic (Collector's Edition.) Ik neem aan dat ik nu geregistreerd sta in jullie systeem en dat ik het overige bedrag moet betalen aan jullie wanneer het spel uit is? En dat het spel dan pas opgestuurd wordt naar mij.

Met vriendelijke groet, Simons
Antwoord:

quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uit onze administratie blijkt dat Star Wars The Old Republic ( Collectors Edition)

al op 23 augustus door Selektvracht bij u thuis afgeleverd zou zijn.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Ik

quote:
Beste Wehkamp,

Dat snap ik. Maar de pre-order betekend dat je een reservering doet op het spel dat uitkomt later dit jaar. Nu is mijn vraag of ik eind dit jaar een exemplaar opgestuurd krijg van Star Wars The Old Republic Collector's Edition.

Met vriendelijke groet,

Simons
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

De bestelling is al geleverd was dus al uitgekomen.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
... 8)7
pi_101704175
moet je ook niet bij de wehkamp doen.. en nooit emailen want die lui weten het verschil nooit tussen een pre-order code doosje en het daadwerkelijke product.
  donderdag 8 september 2011 @ 12:11:52 #256
339055 JediSimons
pi_101704484
Bij wehkamp bestel ik wel vaker en krijg m'n bestellingen altijd op tijd binnen. Ik wilde gewoon een zekerheid door te vragen of ze werkelijk straks de CE exemplaren bezitten en opsturen naar mij.

Ik zie het dan wel tegen die tijd. Dan ben ik ze wel op, anders 20 euro verspeeld aan een ''pre-order'' kit. :P
  donderdag 8 september 2011 @ 12:28:10 #257
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101704999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef JediSimons het volgende:
Bij wehkamp bestel ik wel vaker en krijg m'n bestellingen altijd op tijd binnen. Ik wilde gewoon een zekerheid door te vragen of ze werkelijk straks de CE exemplaren bezitten en opsturen naar mij.

Ik zie het dan wel tegen die tijd. Dan ben ik ze wel op, anders 20 euro verspeeld aan een ''pre-order'' kit. :P
Dat je nog zo kalm blijft na die achterlijke mailtjes. :{
  donderdag 8 september 2011 @ 12:40:44 #258
339055 JediSimons
pi_101705479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik maak me veel drukker om game-testing. :(

:P

No Testing for September 10th Weekend

quote:
Hello all,

There is no Beta Testing Weekend scheduled for this weekend. There may be further Beta Testing Weekends during September, but we're not going to guarantee it. The weekend that just finished was really our first dry run of Beta Testing Weekends as a whole, and we have plenty of data to crunch, and decisions to make before we start things up again.

Further to that, as Chris Collins explained in another thread, we are about to roll out a major new build for The Old Republic. That build won't be ready for this weekend. Just as we did not feel it was a good decision to ask potential EU testers to download our client only to have to download it again, the same applies for this weekend.

That does not mean, however, that as soon as our new build is available we'll be rolling out a Beta Testing Weekend immediately. As with any new build of the game, we need to get feedback from internal testing and our ongoing Game Testing program before rolling it out to a massive audience. That process takes a while, and that time varies depending on how testing goes.

We rolled out this previous weekend as a relatively small scale event; from now we will do bigger and bigger events, but that doesn't mean it happens every weekend. When we do resume, we'll be inviting many more people in.

While many of you are excited and anxious to know what's happening regarding Testing Weekends, I want to point out that a lot of posts on the subject with a lack of corresponding posts from us does not mean that we're not listening, or not aware of your interest. It shows your interest in the topic, which is understandably high, but we will not always be able to react instantaneously.

In the past couple of days we've been preparing a comprehensive FAQ regarding Game Testing Weekends as a whole, along with some details about the weekend that just happened. We'll post that tomorrow - in all languages, as we know the subject is of interest to everyone.
  donderdag 8 september 2011 @ 12:50:07 #259
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101705833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik maak me veel drukker om game-testing. :(

:P

No Testing for September 10th Weekend

The weekend that just finished was really our first dry run of Beta Testing Weekends as a whole, and we have plenty of data to crunch, and decisions to make before we start things up again.

In andere woorden: De kak heeft de spreekwoordelijke ventilator geraakt.
pi_101709861
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zelfs ik loop met mijn kop tegen een muur te rammen nu
pi_101709878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:50 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

In andere woorden: De kak heeft de spreekwoordelijke ventilator geraakt.
blij zijn met novemberrelease
pi_101710233
tvpadawan
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:13:07 #263
339055 JediSimons
pi_101746170
Waar hebben jullie hem pre-ordered? En hoe werkt dat? Bij Bartsmit zie ik bijvoorbeeld staan dat je nu 20 euro moet lappen.. en de rest dan?
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:26:48 #265
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101746434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef Hoogheid het volgende:
Waar hebben jullie hem pre-ordered? En hoe werkt dat? Bij Bartsmit zie ik bijvoorbeeld staan dat je nu 20 euro moet lappen.. en de rest dan?
Als hij uit is.
pi_101746545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Als hij uit is.
Apart.. Maar ze bieden niet de uitgebreide versie aan, bol.com ook niet.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:33:01 #267
339055 JediSimons
pi_101746593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef Hoogheid het volgende:
Pre-order niet bij Wehkamp.

Ze zeggen tegen mij dat ik met de pre-order kit, het spel al binnen heb gekregen.

Dus ik betaal 20 euro voor mijn early access. En niet de garantie/reservering dat ik straks een CE exemplaar van Wehkamp krijg. :')
pi_101746680
Haha ok. Maargoed, ik wil de collectors edition halen.. maar die kan ik op geen van de 3 sites vinden die genoemd worden op de officiële site.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:44:54 #269
339055 JediSimons
pi_101746857
Volgens mij is de CE zo goed als uitverkocht op NL webshops. Je kunt Amazon proberen.

@ release day loop ik gewoon even langs de Bartsmit of Free Record Shop om een exemplaar te bemachtigen. Wie weet verkopen ze hem gewoon op die dag. Early Access heb ik toch al. Op 2 accounts. :9

[ Bericht 64% gewijzigd door JediSimons op 09-09-2011 12:50:07 ]
pi_101747006
Verdomd, Amazon wilt hem niet versturen naar Nederland :P
pi_101750232
kunt nog kijken bij de Media Markt
pi_101750263
Ik had hem bij cosmox besteld een tijd geleden.
Ook 20 euro vooruit betaald toen.

Hopelijk komt dat allemaal goed.
Anders vallen er klappeuh.
pi_101764966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:50 schreef Hoogheid het volgende:
Verdomd, Amazon wilt hem niet versturen naar Nederland :P
Hoe kom je daar bij?
pi_101770251
Smuggler Character Progression! ^O^
http://www.swtor.com/news/news-article/20110909
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:30:27 #275
339055 JediSimons
pi_101770476
Haha Smuggler is fucking win. ^O^
pi_101770501
Haha het filmpje zit vol verwijzingen naar Harrison Ford :P
Bijvoorbeeld die Sith op Tatooine is een verwijzing naar Raiders of the Lost Ark en die gang met die gunslinger een verwijzing naar dat Han Solo door die gang rent in A New Hope :P
pi_101770545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Haha het filmpje zit vol verwijzingen naar Harrison Ford :P
Bijvoorbeeld die Sith op Tatooine is een verwijzing naar Raiders of the Lost Ark en die gang met die gunslinger een verwijzing naar dat Han Solo door die gang rent in A New Hope :P
Dat laatste kan, maar er zijn volgens mij legio films waarin soortgelijke scenes zitten.
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:37:26 #278
339055 JediSimons
pi_101770794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat laatste kan, maar er zijn volgens mij legio films waarin soortgelijke scenes zitten.

vanaf 0.22
pi_101771066
Ja, ik ken die scene op de Death Star, net als elke andere scene in de Star Wars-films heb ik die vele malen gezien, ik kan de scene dromen.

Dat verandert niks aan wat ik zei. Het kunnen references zijn of niet.
pi_101771135

nog even de youtube van vandaag voor de luie mensen :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:52:50 #281
339055 JediSimons
pi_101771503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Morthill het volgende:
Ja, ik ken die scene op de Death Star, net als elke andere scene in de Star Wars-films heb ik die vele malen gezien, ik kan de scene dromen.

Het zijn toch duidelijk referenties naar die films. George Lucas, Harrison Ford, Star Wars. Indiana Jones. :s)
pi_101774907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef Downtime het volgende:
Hoe kom je daar bij?
Die melding krijg ik als ik hem bestel.
  zaterdag 10 september 2011 @ 02:45:22 #283
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101776149
quote:

Alsjeblieft zeg :')
pi_101776881
Gunslinger is voor mij _O_
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:16:10 #285
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_101777233
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_101777250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Het zijn toch duidelijk referenties naar die films. George Lucas, Harrison Ford, Star Wars. Indiana Jones. :s)
Zijn we bezig met een wellus-nietus-discussie in langere zinnen of zo :D
pi_101777575
Volgende character progression video is van de Imperial Agent _O_
pi_101777715
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:51 schreef LeaderRoel het volgende:
eindelijk *O* daar wacht ik dus echt op
pi_101777813
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

eindelijk *O* daar wacht ik dus echt op
Klopt ik heb nog weinig gezien van de Imperial Agent, terwijl het mij juist zo'n vette class lijkt :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:25:07 #290
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101778004
quote:

TOR Community manager op Twitter:

quote:
Anyone catch the Indiana Jones reference in the new Smuggler video? ;)
Lekker puh!
pi_101778083
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:25 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

TOR Community manager op Twitter:

[..]

Lekker puh!
Indiana Jones is Han Solo :?

Verder prima :) ik zei toch niet dat het niet zo was. Ik neem alleen niet zomaar dingen aan.
pi_101778109
Nou duidelijk (voor mij) de minst interessante character.

Waar is de SI progress video. =/
pi_101778326
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou duidelijk (voor mij) de minst interessante character.

Waar is de SI progress video. =/
SI komt als laatste.
De volgorde van de filmpjes JK-SW-TR-BH-SM-IA-JC-SI
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:53:51 #294
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101778401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Indiana Jones is Han Solo :?

Verder prima :) ik zei toch niet dat het niet zo was. Ik neem alleen niet zomaar dingen aan.
Indiana Jones = Harrison Ford = Han Solo.

Mind = blown?

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:51 schreef LeaderRoel het volgende:
:o Bron?
pi_101778720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:53 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mind = blown?

Holy crap :o dat zijn acteurs :o ik dacht dat het documentaires waren :o

pi_101778993
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:53 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mind = blown?

[..]

:o Bron?
Geen bron, maar het is de logische volgorde als je kijkt naar de holonet op de site.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:30:03 #297
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101779165
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Holy crap :o dat zijn acteurs :o ik dacht dat het documentaires waren :o

[ afbeelding ]
Zieke shit hé.

:7
pi_101779573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:30 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zieke shit hé.

:7
Mijn hele leven droomde ik ervan om lid te worden van de Jedi ;( (ook al ben ik te oud) en nu ligt die droom aan diggelen
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:45:16 #299
339055 JediSimons
pi_101779632
Haha.
pi_101779712
Maar om weer ontopic te gaan, moet zeggen dat die Smuggler een stuk minder tof oogt dan ik hoopte. Denk dat ik die voorlopig ga overslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')