Dankje. In de lijst met classes staan ook Pureblood. Welke race is dat dan die staat daar boven niet beschreven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=374561
Sith Pureblood zijn een soort Darth Maul volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dankje. In de lijst met classes staan ook Pureblood. Welke race is dat dan die staat daar boven niet beschreven.
Nee, Darth Maul was een Zabrak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sith Pureblood zijn een soort Darth Maul volgens mij.
Oh. Dit plaatje schijnt een Sith Pureblood te zijn, vindt hem toch wel op Darth Maul lijken hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, Darth Maul was een Zabrak.
Dan heb je oogtyfusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh. Dit plaatje schijnt een Sith Pureblood te zijn, vindt hem toch wel op Darth Maul lijken hoor.
[ afbeelding ]
Was te verwachten. US is altijd als eerste; heeft de beste acties etc (net zoals de Epic Edition van GoW 3, die komt niet in NL maar wel in heel de VS).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Trouwens wel "fijn" om te weten dat als EU'er het wachten op een beta invite nutteloos is gebleken.
Zo blijkt uit een tweet naar een random duitser van een van de CM's.
EU beta invites komen pas nadat ze amerikanen eerst met grote aantallen hebben uitgenodigd.
EU komt daarna pas aan de beurt. (en ja dit geldt ook voor de sept. weekenden)
Ik snap de de US-markt de belangrijkste is, maar soms gaat het echt te verquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Was te verwachten. US is altijd als eerste; heeft de beste acties etc (net zoals de Epic Edition van GoW 3, die komt niet in NL maar wel in heel de VS).
Binnenkort niet meer, dan is Azië datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap de de US-markt de belangrijkste is, maar soms gaat het echt te ver
Zolang China geen auteurswet heeft en India straatarm gaat dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer, dan is Azië dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |