Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moordquote:
Dat zijn maar twee aspecten van het verhaal waarvan die talentenjachten toch wel vaag zijn. Veel mensen posten in TAL. Maar voor kill 2 vind ik Gomi wel verdacht, dus hou ik hem in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dan Gomi moord 3.
Vakantiebestemming -> Hawaii bloesje [ afbeelding ]
talentenjacht -> Post in TAL
Talentenjacht zijn de laatste tijd alleen maar op vrijdag, Gomi heeft zich geregistreerd op een vrijdagMisschien een beetje te ver gezocht, maar je weet het niet
oh ik dacht voor meer dan 1. Scusi. Was even afgeleid door Obama in de achtertuin (no shit).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moord
ja maar kill 2 vind ik dan ook wel weer goed passen bij Crazy-Mquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat zijn maar twee aspecten van het verhaal waarvan die talentenjachten toch wel vaag zijn. Veel mensen posten in TAL. Maar voor kill 2 vind ik Gomi wel verdacht, dus hou ik hem in mijn hoofd
Op C_A en Crazy_M.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moord
ja weet ik veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is echt vergezocht, je kan nooit uit de hints halen dat tal alleen op vrijdag is
precies, die tweequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op C_A en Crazy_M.
Minimaal één is maffia, en volgens mij allebei.
Het kan ook zijn dat de derde moord van vandaag door beiden is gepleegd
En voor moord twee van vandaag verdenk ik hem ook heftig.
Voor kill 3 zijn er toch eigenlijk wel meerdere verdachten, voor kill 2 maar één grote (Crazy_M) en een iets mindere (Gomi).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar kill 2 vind ik dan ook wel weer goed passen bij Crazy-M
Die had jij weer goed gevonden
wat Obama in jouw achtertuinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik dacht voor meer dan 1. Scusi. Was even afgeleid door Obama in de achtertuin (no shit).
Maar als C_A gomi zegt ben ik meteen geneigd gomi te vertrouwen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veelIk dacht dat het wel algemeen bekend was
toch
Ik zou het echt niet weten hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch
wéér die smileys. Jij gaat er sowieso aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch
Omdat we niet sbij elkaar zoeken weet ik nu dus echt niet wie waarom voor wat verdacht is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor kill 3 zijn er toch eigenlijk wel meerdere verdachten, voor kill 2 maar één grote (Crazy_M) en een iets mindere (Gomi).
Ik gebruik altijd die smileysquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wéér die smileys. Jij gaat er sowieso aan
Beetje een wanhoopsdaad om een ander verdacht te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is echt vergezocht, je kan nooit uit de hints halen dat tal alleen op vrijdag is
Verdachten moord 2:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we niet sbij elkaar zoeken weet ik nu dus echt niet wie waarom voor wat verdacht is.
Ja of andersom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een wanhoopsdaad om een ander verdacht te maken.
Kom opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef tdrone het volgende:
ik heb nog wat hints voor iemand gevonden bij de 2e kill
Ja, dat helpt geen flikkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Verdachten moord 2:
Gomi
Crazy_M
Verdachten moord 3:
C_A
Crazy_M
Tdrone
Gomi
En heel misschien Tombo voor 3 (topic "Overal vlekjes").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |