SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met Valdes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef Toxor het volgende:
Zou wel tijd worden dat ze eens geld gaan pompen in een échte keeper, Barca.
Enkel bij 2-2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Er kwam dan toch een 3e wedstrijd?
Lijkt meer op de goal die Robben had moeten maken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt wel op die goal die Nederland toen tegen kreeg
Naja meer die pass
Nog nooit naar Sierd geluisterd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Wat klinkt dat "goooooooooool" stom zeg..
Totaal niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Naja meer die pass
Tegen Brazilië?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Naja meer die pass
Kan niemand speciaal voor hem terugtrappende borden ontwikkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef tjoptjop het volgende:
Mooie goal
En wat is die fetish van Alves toch altij om tegen die reclame borden te trappen?
Rubberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niemand speciaal voor hem terugtrappende borden ontwikkelen
Nee, met spikes.quote:
Sierd is een Atleticaan der Madrilenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef TheDutchguy het volgende:
Oh, internet loopt blijkbaar achter.
Sierd beoordeelt de goal met een kleine 'gooal'.
Wat dacht je dan? Dat je voorliep met je stream?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef TheDutchguy het volgende:
Oh, internet loopt blijkbaar achter.
Sierd beoordeelt de goal met een kleine 'gooal'.
Dan nog wel iets verschillend, daar lag alles open inderdaad. Dit getuigd wel van meer inzicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man, die pass toen door het hart van onze verdediging
Ik moest er direct aan denken. Het lag allebei open.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan nog wel iets verschillend, daar lag alles open inderdaad. Dit getuigd wel van meer inzicht.
Kan je dat in 7 letters samenvatten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Door naar wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Barcelona is nu nog steeds door.
bij 1-1 wint Barcaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand die hier weet wat er gaat gebeuren bij de volgende standen?
1-1
2-2
???
CR7quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dat in 7 letters samenvatten?
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Commentator zal het zo wel zeggen, aan jullie heb ik ook niks
Of verlenging of een 3e wedstrijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
bij 1-1 wint Barca
bij 2-2 staan ze gelijk , dus of verlenging of een 3e wedstrijd
Mwa, het steken was wel nodig, op zich niet verkeerd gedekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest er direct aan denken. Het lag allebei open.
Geluk dat er een staking komend weekeinde isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of verlenging of een 3e wedstrijd.
Pfff, ze zullen vast niet op een 3e wedstrijd wachten
iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die steekballen steeds, magistraal. Straks Fabregas er nog tussen en het feest is compleet.
Ronaldo met zn kraagjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Toxor het volgende:
Die shirtjes van Real zijn wel prima, al is dat het enige.
Denk niet dat ze dan wel de supercopa gaan spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geluk dat er een staking komend weekeinde is
Inderdaad man, ik heb even een boos emailtje naar Sport 1 gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Sierd ziek ofzo?
Hij geeft continu relevant commentaar...!
Ik wil verhalen over restaurants en hotels.
Dat met Fabregas en de spelers van Real in hetzelfde hotel was goed, maar ik wil meer!
Ik heb het liefst Theo Reitsma.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad man, ik heb even een boos emailtje naar Sport 1 gestuurd.
beetje van beidequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beetje overdreven ingekomen bedoel je
Idem.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Wie kijkt nog meer via sport1 website?
Heb echt belachelijk slechte kwaliteit..
En Manchester United dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef tjoptjop het volgende:
Beste twee teams van de wereld, finale Champions League. Of ze moeten elkaar eerder al tegenkomen, dan is de winnaar van die wedstrijd ook de CL winnaar.
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die vroeg op moet?
is dat relevant voor dit topic?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die vroeg op moet?
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is dat relevant voor dit topic?
Tot wanneer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ik heb vakantie
Werkt je glazen bol niet goed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Tallie1982 het volgende:
ik zie real nog wel 1 of 2x scoren
Ah ok, TILF?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uhhh 5 september. Heb zes weken vakantie. Onderwijzeres
Maar nu weer on topic
Dat komt nogquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat was op de bal, ga huilen Ronaldo.
Ik heb je gemist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
De hegemonie van Barca is wijlen. Ik ben blij toe.²
Toch niet als kiespijn he?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou de Moun mee kunnen komen op dit niveau denk jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nigel de Jong misschien met z'n ninja trap?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef Toxor het volgende:
Hoeveel kinderen zouden een poster van Pepe hebben? Kijk papa, dat is mijn grote voorbeeld.
Gezellig samen op karate.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nigel de Jong misschien met z'n ninja trap?
Kinderen die MMA fan zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef Toxor het volgende:
Hoeveel kinderen zouden een poster van Pepe hebben? Kijk papa, dat is mijn grote voorbeeld.
Je weet dat stierenvechten in Spanje heel populair is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef Toxor het volgende:
Hij is toch maar overgestapt op "voetbal".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat stierenvechten in Spanje heel populair is?
Was niet nodig hij is Portugees.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef TheDutchguy het volgende:
Coentrao is na het tekenen van zijn contract direct naar de acteer cursus gegaan. Hij is op niveau
Beste linksback ter wereld denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef TheDutchguy het volgende:
Coentrao is na het tekenen van zijn contract direct na de acteer cursus gegaan. Hij is op niveau
Ik wist niet dat Fabregas pas 24 jaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Coentrao pas 23 jaar ...wist ik niet
Je vergeet Erik Pieters.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beste linksback ter wereld denk ik.
Daley Blindquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ted van de Pavert is de enige die Contrao zoek speelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet Erik Pieters.
Fleurenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooaliziooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom eens onder mijn bank vandaan
Met Manolev had CR7 al 3 hattricks gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Erik Pieters in de verdediging was dit vast niet gebeurd.
Hier kan je met hem in contact komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je, ik ga het gewoon proberen
Hij zit wel op Facebook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier kan je met hem in contact komen.
http://twitter.com/#!/LMessi
Hij is alleen niet heel spraakzaam.
De Moun ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Robben beter is dan Messi.²
opgerot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Robben beter is dan Messi.²
Kijk ook mijn Sierd de Vos filmpje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef tralalala het volgende:
Ik vind Sierd de Vos zo'n baas he...![]()
Wie scoorde????????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef snellehenk het volgende:
GOAAAAAAAAAAL
hij loopt een beetje achter
Dit meen ik, als Robben blessurevrij blijft is er geen betere. Ik zie hem graag bij Barcelona wentelwieken eruit gooien.quote:
Als hij dan over wereldkampioen dit, wereldkampioen dat begint ben ik blij dat hij niet echt in mijn huiskamer zit want dan schopte ik hem eruitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef tralalala het volgende:
Ik vind Sierd de Vos zo'n baas he...![]()
Scheenbeen van Ronaldo toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ronaldo, of ramos beetje onduidelijk
Hehe, nog niet voorbijgekomen volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er ook een dag dat Messi niet een baas is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |