quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
En dan ondertussen via WhatsApp zeggen dat je wel mee gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geen sprake van.
edit: En van het openen van een nieuw topic ook niet. Dus doe je ding.
Daaromquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan ondertussen via WhatsApp zeggen dat je wel mee gaat![]()
Wat goed. Vrijdagavond rond middernacht, gekruiste vingers voor iets in die richting in de Alpha...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Om Aisu een beetje tevreden te stellen
Duuuude. Nou klink je als zo'n fanboy die constant Mardy Bum schreeuwtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Aisumasen het volgende:
[...]
Wat goed. Vrijdagavond rond middernacht, gekruiste vingers voor iets in die richting in de Alpha...
Wie had ooit verwacht dat het nu andersom zou zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef AMDB het volgende:
Nog steeds mijn grootste TLSP concert irritatie: "MISSCHIEN SPELEN ZE NOG WEL EEN PAAR ARCTIC MONKEYS NUMMERS".
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Wie had ooit verwacht dat het nu andersom zou zijn
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomen
Da's leuk en aardig, maar je weet wel dat je het keihard jinxt als je er van uitgaat dat het gaat gebeuren. Ik geef er niet om, ik heb het al 2 keer in de pocket.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duuuude. Nou klink je als zo'n fanboy die constant Mardy Bum schreeuwt.
Truste.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
Tas is ingepakt, luchtbed en kussen passen erinNu zo naar bed zodat ik redelijk fit aan Lowlands kan beginnen
Zie jullie bij de meetOf niet
quote:
...dit aan de andere kantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomen
Ik wel, anders vergeet ik de helft.quote:
Ik moet alleen nog de cateringtas inpakken, maar dat doe ik morgen. Koud drinken in de rijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |