En ook op de camping kan je gewoon bier halen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef mark_dabomb het volgende:
He, op de camping niet voor als ik wakker wordt
Lekker toch, gewoon kunnen door rijden morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Dupje het volgende:
Het is wel gek hoor, normaal ben ik er nu al. Nu ga ik pas morgen ochtend...
Tenzij je op Roskilde zit, daar een week op de camping is prachtigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Breuls het volgende:
Dan zit je op Lowlands en dan is er nog niks. Nee dank je, ik ga altijd pas op vrijdag.
Haha dat is waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker toch, gewoon kunnen door rijden morgen.
Dat is ook zo, al vond ik altijd best gezellig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Breuls het volgende:
Dan zit je op Lowlands en dan is er nog niks. Nee dank je, ik ga altijd pas op vrijdag.
Ik geef een klein feestjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef Breuls het volgende:
Wat leuk dat we op je feestje mogen komen.
Ik ga morgen lekker een plekje zoeken op 7.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Hop, onze tentjes staan op camping 2. Lekker leeg hier.
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Breuls het volgende:
Ik ga morgen lekker een plekje zoeken op 7.
7 is recht tegenover de ingang.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 is
Lekker belangrijk ook, als ik de tent maar terug vind.
De volgorde van achter naar voren is 1, 2, 3, 4, [brug], 7 en verderop 5 en 6.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 is
Lekker belangrijk ook, als ik de tent maar terug vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |