Oranje hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Tering wat een regen, de hele lucht ziet donker en groen/grauwig buiten
Slowchat. Sowieso is het niveau hier aardig treurig soms.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
ga msnen man stelletje halve zolen
Je bent zelf treurigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oranje hier.
[..]
Slowchat. Sowieso is het niveau hier aardig treurig soms.
Ja, op schoenen kun je gewoon stampen. Da's heul niet raar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je zo een euro naar de verkoper gooien en er dan op stampen... whehe je hebt ze toch gekocht?
Koffie is de bom!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
ga msnen man stelletje halve zolen
Mijn schoenen wat doe je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, op schoenen kun je gewoon stampen. Da's heul niet raar.
Quote uit de advertentie:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/467858490
Een Buick Master Limosine
Ding is bijna 90 jaar oudquote:kan voor dagelijks gebruik.
Jij hebt zeker die ene driewieler van Mercedes-Benz.quote:
Niet best.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
[Upd] Veel gewonden door noodweer op Pukkelpop
Zeker één dode door noodweer op Pukkelpop
Lekker kut weer, ik heb als schnabbel ook evenementen beveiliging, ik ben er als de dood voor. Bij regen of onweer of harde wind sta ik gelijk te kijken of we niet moeten gaan ontruimen.. Zeker ook van de week die beelden uit Amerika, ik moet er niet aan denken. Als de mannen goed hadden opgelet hadden ze dit allang aan zien komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
zes doden bevestigdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
Ik ben toentertijd met het noodweer op (zw)emporium ook het hok ingedoken waar alle kluisjes staan ipv die tenten. Ik vertrouw dat ook voor geen meterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
Lekker kut weer, ik heb als schnabbel ook evenementen beveiliging, ik ben er als de dood voor. Bij regen of onweer of harde wind sta ik gelijk te kijken of we niet moeten gaan ontruimen.. Zeker ook van de week die beelden uit Amerika, ik moet er niet aan denken. Als de mannen goed hadden opgelet hadden ze dit allang aan zien komen.
Zeker weten?quote:
Die tenten zijn levensgevaarlijk en daar totaal niet op berekend, vaak is het ook nog eens oude zooi. Als ik ooit een storm meemaak op een evenement waar ik werk en ik zie complete tent deinen word er onmiddelijk ontruimt, je ziet maar hoe snel dat plots kan gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben toentertijd met het noodweer op (zw)emporium ook het hok ingedoken waar alle kluisjes staan ipv die tenten. Ik vertrouw dat ook voor geen meter.
Hier is het nu even rustig, maar het heeft al een aantal keer flink geonweerd en geregend met pauzes tussendoor. Ik zit best dichtbij pukkelpop trouwens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeker weten?
Belgische media spreken verder van zes zwaargewonden.
Het Belgische persbureau Belga sprak eerder van zes doden, op gezag van de brandweer van Sint-Truiden.
Gaat het bij jullie ook zo tekeer btw? Het wil hier echt niet stoppen... inclusief flinke onweer..
Demag AC650/700 denk ikquote:
Blansjaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
SD jij weet dat wel en Alex wss ook. Ik zoek de naam van een industriële verhuizer/kraanverhuurder omgeving Rotterdam die met rode wagens rijdt. Iets met een B geloof ik, maar ik ben de naam kwijt en kan het zo niet vinden met google.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeker weten?
Belgische media spreken verder van zes zwaargewonden.
Het Belgische persbureau Belga sprak eerder van zes doden, op gezag van de brandweer van Sint-Truiden.
Gaat het bij jullie ook zo tekeer btw? Het wil hier echt niet stoppen... inclusief flinke onweer..
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 18-08-2011 om 20:24:55Belgische media hebben het aantal doden op Pukkelpop bijgesteld van zes naar één. Pijnlijke fout van de journalistiek. reageer retweet
Idd, 650quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Demag AC650/700 denk ik
Illegaal, want de stempels zitten er nog aan, zo issie te zwaar voor op de weg.
Ik sprak laatst iemand die het er over had, en ik maar op Blanchard googelenquote:
Inderdaad stom, de liebherr heeft zijn telescoopding er niet zo opzittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Demag AC650/700 denk ik
Wat zijn stempels btw?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Demag AC650/700 denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |