Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!quote:
ja, maar ook alweer 32,5 week. Voor mijn gevoel ben je net pas zwanger.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!
Bij mij op de laptop valt ie qua grote wel mee hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!
HIer ook hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bij mij op de laptop valt ie qua grote wel mee hoor
Je hebt n mooie buik!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Susie het volgende:
oh echt? Mja, in verhouding met de anderen die hier foto's hebben geplaatst, komt die van mij (bij mij dus) echt huge over....Ach, gaat ook ff om het idee natuurlijk!
Jij bent ook de slankste van ons driequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
jul;lie buiken zijn wel groter dan de mijne geloof ik?
(ik ben maar 3 dagen verder)
omg ik zie m nu pasquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef wickie het volgende:
Oeh al die mooie buikjes weer![]()
Mijn broer is op deze foto zwanger van een voetbal![]()
Maar mijn buikje met 38+3
[ afbeelding ]
JEeeeeeh!!! Daar is ie dan!! Mooi hoor Nirak!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:02 schreef Nirak het volgende:
Op verzoek van Susie gooi ik mijn buik ook maar eens op het grote internet
Maar die van jou lijkt idd groter susie, ondanks dat we net zo ver zijn:)
Komt misschien omdat ik naar voren draag? Heb nu meer taille dan voorheen
Aanschouw mijn, morgen 33 weken oude en puntige buik:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |