abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100877224
As Gefeliciteerd met Yari!

Kan mijn meissie nog in de OP gepropt worden? Of moeten we daarvoor nog wat meer inburgeren? :@
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:02:49 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100885474
As, van harte welkom met Yaro! *O*
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:11:54 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100885574
Vannacht ging het heel goed, geen hysterie en lekker geslapen. Moest er gewoon wakker maken vanochtend. Tis nie te geleuve....

Omdat het hier eigenlijk niet mag: mijn dancequeen onder spoiler O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100885675
Bedankt voor het warme welkom. Mag ik ook in de OP
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981

Becky wat heerlijk zo dat dansen. Is ze altijd al gek geweest op muziek? Als Yaro hier een leuk deuntje hoort laat hij alles liggen en gaat hij ook dansen. Vind het zo leuk om te zien.
pi_100885733
gefeliciteerd met yaro as *O*

hier nog steeds tandenleed. en verkouden. en een dikkig oogje. helemaal net als mama, maar dan sans het tandenleed :')

ravi, selene en ik hebben ook alledrie matching wangetjes met alledrie 3 muggebulten in een driehoekje. ik heb gister stinkspul gehaald voor ons, dat lijkt wel te werken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100885771
Wat onwijs schattig toch, die dansense mupjes O+

En ik had As1981 en Yaro nog niet gefeliciteerd geloof ik! Dus bij deze *O*

Heb vannacht niet kunnen slapen door de adrenaline. Bah. Gelukkig heeft Jonathan nergens last van gehad, geen nare dromen etc. :)

Trouwens, hij heeft zijn 14 maanden prik gehad. Hadden jullie kindjes veel last van die prik?
I'm not a sinner.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:29:28 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100885860
As, gefeliciteerd met Yaro! *O*

karin, wat klinkt die broerzusinteractie onwijs lief! O+
Hier is dat ook erg leuk. Eli geeft Aviva kusjes, en Aviva commandeert Eli rond. :+
Ik roep de kinderen dat ik ze wil uitkleden om in bad te gaan. Aviva komt, Eli reageert niet. Aviva loopt terug naar Eli en begint te gillen "EHI! KOM! EHIEEE! KOM!" Hoezo, bijdehant? :+

Plums, de 14-mnd prik is een hele nare. Gelukkig hebben mijn kids er geen last van gehad. Hopelijk komt Jonathan er ook goed door.

Nu weer aan het werk :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:43:46 #18
258612 nytar
boys boys boys
pi_100886127
becky; mijn ventje doet dat ook bijna elke avond. Hij gaat om 7 uur naar bed en wordt ergens tussen half 8 en half 9 nog een keer huilend 'wakker'. Wij kunnen hem dan ook niet troosten omdat ie eigenlijk nog slaapt. Nu gaat het goed door hem weer neer te leggen en een muziekje aan te zetten. Hopelijk gaat het vanzelf weer over. (ik denk trouwens ook dat het nachtmerries zijn, of iig het verwerken van de dag)
pi_100886265
plums, ravi heeft er wel last van gehad. de arts had nog gezegd "niet schrikken als hij over 10 dagen koorts heeft, dan hoef je niet naar de huisarts hoor". 3 x raden wie er na 10 dagen bij de huisarts stond met een ventje met koorts :') het ging vanzelf weer over. leek op griep.
pi_100886313
en die broer/zus interactie is zooooooo schattig. gister was ravi gevallen in de tuin --> huilen. komt seleentje aanrennen "lavi! lavi! ik kom hoor!" O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')