Maar sap in een tuibeker/ rietjesbeker/ fles e.d. dus welquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite
[..]
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.
Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Hebben ze bij ons 2 keer niet moeilijk over gedaan. Ook niet over het flesje water wat zgnmd voor Fabian was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite
[..]
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.
Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Ik weet niet precies was je met 'alle voeding' bedoelt, maar toen ik vorige week door de douane liep was er nog iemand die een hele zwik olvarit potjes achter moest laten op schiphol. Die zou ik sws ook niet in je handbagage doen trouwens, maar goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Pakjes nutrilon mochten bij ons gewoon door de douane (kant en klare dus) en we vlogen met transavia. Wat verder ook mag is ALLE voeding die je voor de gehele reis nodig hebt (dus bv die 8 dagen dat je gaat) mee in de handbagage, daar is geen beperking op. Moet ik wel zeggen dat we vanaf Eindhoven vlogen, misschien zijn die makkelijker. Maar ik heb er toen over gebeld en dat was ook precies wat ze me toen vertelden. En neem je een buggy mee? Transavia deed bij ons ook al helemaal niet moeilijk over kinderwagenonderstel. We hadden gewoon de mc + onderstel van de Mura bij en die mochten beiden mee tot aan de trap. Handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |