abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101052874
Mefke, kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt. Zou het wel in de gaten houden dat hij niet nog meer af gaat vallen. Verder vindt ik het als een redelijk gewicht klinken. Dyon weegt nu ook zoiets denk ik, maar die is natuurlijk wel iets jonger.
pi_101052934
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite

[..]

voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.

Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Maar sap in een tuibeker/ rietjesbeker/ fles e.d. dus wel ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:11:26 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101055717
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite

[..]

voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.

Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Hebben ze bij ons 2 keer niet moeilijk over gedaan. Ook niet over het flesje water wat zgnmd voor Fabian was.

En anders, stop je een lege fles in je bagage, en vul je hem, na de doune, bij een wastafelmop het toilet.
pi_101056051
Pakjes nutrilon mochten bij ons gewoon door de douane (kant en klare dus) en we vlogen met transavia. Wat verder ook mag is ALLE voeding die je voor de gehele reis nodig hebt (dus bv die 8 dagen dat je gaat) mee in de handbagage, daar is geen beperking op. Moet ik wel zeggen dat we vanaf Eindhoven vlogen, misschien zijn die makkelijker. Maar ik heb er toen over gebeld en dat was ook precies wat ze me toen vertelden. En neem je een buggy mee? Transavia deed bij ons ook al helemaal niet moeilijk over kinderwagenonderstel. We hadden gewoon de mc + onderstel van de Mura bij en die mochten beiden mee tot aan de trap. Handig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101059019
Ik heb werkelijk geen idee wat Lente weegt. Wanneer staat er normaalgesproken weer een cb-consult gepland? Bij twee jaar?

Lente is helemaal idolaat van het zwembad. Het eerste wat ze 's ochtends doet bij het wakkerworden is klakken met dr tong (dat doet ze al meer dan een jaar en betekent 'water), naar het zwembad wijzen en zich in dr zwembandjes wurmen. Knappe vent die ze weer afkrijgt. Ze had ze vanmorgen zelfs al om tijdens het boodschappen doen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 22-08-2011 22:16:43 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:13:58 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101059292
Genieten geblazen dus Ssserpente!!!! lekker hoor!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101060281
Ssserpente, bij 2 jaar inderdaad. Maar ik weet wat Driekus weegt omdat ie vorige keer bij de cb afspraak van TIenus op de weegschaal is gaan staan.
Driekus vindt geloof ik dat ik me geen zorgen moet maken. Hij heeft gegeten als een bootwerker vanavond. Helaas was het voornamelijk droge rijst, dus dat zet geen zoden aan de dijk. Maar goed, wel fijn dat ie honger had.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:49:01 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101061476
Ow dan zullen wij eerdaags ook wel gebeld worden zeker voor een afspraak of ze durven niet meer met al die artsen fysio enzo :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101073339
Lente :D
Dat ze die dingen zelf aankrijgt joh :o

Hier eigenlijk niet zoveel te melden en wel even vrij hectisch, dus ik ben er niet zoveel :)

Florian is gewoon een lekker ventje. Houdt van baby's en katten (zij niet van hem) van eten (liefst van een ander) en heeft zo af en toe een kleine woede-aanval, maar die zijn ook te overzien ;)
Slaapt, eet, groeit en is gék op tekenen in alle vormen :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:29:21 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101073411
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Pakjes nutrilon mochten bij ons gewoon door de douane (kant en klare dus) en we vlogen met transavia. Wat verder ook mag is ALLE voeding die je voor de gehele reis nodig hebt (dus bv die 8 dagen dat je gaat) mee in de handbagage, daar is geen beperking op. Moet ik wel zeggen dat we vanaf Eindhoven vlogen, misschien zijn die makkelijker. Maar ik heb er toen over gebeld en dat was ook precies wat ze me toen vertelden. En neem je een buggy mee? Transavia deed bij ons ook al helemaal niet moeilijk over kinderwagenonderstel. We hadden gewoon de mc + onderstel van de Mura bij en die mochten beiden mee tot aan de trap. Handig!
Ik weet niet precies was je met 'alle voeding' bedoelt, maar toen ik vorige week door de douane liep was er nog iemand die een hele zwik olvarit potjes achter moest laten op schiphol. Die zou ik sws ook niet in je handbagage doen trouwens, maar goed. ;)
In poedervorm mag alles mee, in vloeibare vorm zou ik niet al te veel in je handbagage stoppen, zonde als je het weg moet gooien. En zoveel heb je op een vlucht toch ook niet nodig meer met een dreumes? En qua opwarmen is poeder met warm water sws handiger. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')