Natuurlijk (Game of Thrones bedoel je toch?). Geweldige serie en de boeken nog geweldiger vind ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef lezzer het volgende:
Ik zie nu weer dat Erik ook in het GoT-topic zit
Ja tuurlijk bedoel ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk (Game of Thrones bedoel je toch?)
Ik snap nooit wat daar zo aantrekkelijk aan is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef skunkasaur het volgende:
Asdfghjkl nog zo'n moeilijk kijkende bambi.
NOU OKAY.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef lezzer het volgende:
Sjezus.
En V heeft bezoek
Nou, dan ga ik wel
Ik denk dat het iets met leeftijd te maken heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat daar zo aantrekkelijk aan is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga voortaan ook maar moeilijk kijken om oude vrouwen van me te laten houden.
Goed plan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga voortaan ook maar moeilijk kijken om oude vrouwen van me te laten houden.
Dan hoop ik dat je heel wat in je mars hebt om te verzachten dat je 'r een oude vrouw noemdequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die kan mij straks niet meer weerstaan.
Ik noem 't Britse meisje ook een bejaarde en die is gewoon 20.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je heel wat in je mars hebt om te verzachten dat je 'r een oude vrouw noemde.
Oh oh oh oh oh nu zal je Lezzer's wrath voelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar dan is het nog leuk en grappig.
Als iemand die leeftijd al nadert is het een riskante onderneming om die woorden in de mond te nemen.
Maar van mij maakt het niet uit, want Lezzer weet dat ik op sociaal en emotioneel gebied een rot ei ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |