quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gezegd!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
Nou, als het een fundamenteel iets is, dan kan het vreselijk in de weg staan.
Dan is het ook moeilijk om in het midden uit te komen.
Ik denk dat je in de loop der jaren altijd groeit en leert. Als je dat in je relatie ongeremd kunt doen is dat heerlijk, en als je dat allebei een beetje op dezelfde manier kunt doen en dezelfde richting in, is het ideaal. Maar soms ga je allebei een andere kant in. Soms kom je dan weer terug bij elkaar na een tijdje op zo'n padje gelopen te hebben. Soms loop je door op zo'n pad omdat je het een heel fijne richting vindt.
Dan kan de conclusie zijn dat je elkaar niet meer in beeld hebt.
Wil je verder op die weg? Dan zie je haar niet meer. Klaar.
quote:Never heard about this singer - thanks ever so much for posting!
Wonderful, down to earth voice.
Don't like the tie though - why would she wear a penis symbol like that?
cocochanelleke 2 weken geleden
quote:
Dat van die stropdas komt van vroeger. Het is inderdaad een fallussymbool van origine. Maar die betekenis is nu verschoven. Net als met het woord 'gaaf', bijvoorbeeld.quote:
Daar is ze wel weer uberpotteus zeg. Maar het blijft een heerlijk mens me gouden stemquote:
Gekkiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zei net perongeluk dyslesbisch in plaats van dyslectisch.
*kroel*quote:
Zeg maar DancingPhoebe?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef Nirak het volgende:
Is dyslesbi niet gewoon een lesbienne die het verkeerd begrijpt?
quote:
Hee, en ik dan?quote:
Goed, dan kick ik skunkasaur wel weer to the curb. Wat doe je dat arme kind toch aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:13 schreef wonderer het volgende:
Ik wil gewoon iemands one and only zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |