Ja? Wat kostte "het" daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het in Maleisie en Cambodja gedaan, daar was het nogal goedkoop.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef lezzer het volgende:
Ik heb vanmorgen een vakantie van 8 dagen proberen te plannen met Mrs. Dat was een flinke uitdaging, er moeten 3 afspraken voor verzet worden in de minst volle week
Maar, kom maar door met een datum hoor
Ja, je blijft toch wel gezellig hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
WB Bakfiets
Ik ken je niet en kan dan ook niet zeggen dat ik je gemist heb, maar ik heb je plekje even waargenomen en je stoel is nog warm
Die visjes?quote:
Ik ben zomaar bang dat ik wel een beetje blijf hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef lezzer het volgende:
Ja, je blijft toch wel gezellig hè?
En, Bakfiets is lief![]()
quote:Oh, ik ben weer terug, fris en fruitig en 10 jaar jonger
Of tot ik dood ben zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elies, als jij nou gewoon lekker blijft hangen totdat ik lesbionic ben? Zullen we dat afspreken? Ja? Mooi, deal!
Jij gaat niet dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of tot ik dood ben zeker
Gekke meid
Dat wordt logistiek wat lastig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er een gekregen voor haar verjaardag. Hebben?
Vin'k ook!quote:
Je moet hem nú hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat wordt logistiek wat lastig.
Ownee.... Zeg me dat het niet zo isquote:
Wij dachten dus eerst dat het een snoepje was in een feestelijk papiertje.quote:
Ja nou nee ik wil ze nu graag hebben in het kader van beter mee verlegen dan om verlegen, wetende dat het heel waarschijnlijk mee verlegen gaat wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet hem nú hebben?
Dat je dan post op Fok zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |