quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef skunkasaur het volgende:
Maar, vertel! Rellen gezien? Gemaakt? Boten gemist? Handdoeken gebruikt? Hostels getrashed?
Waarom is B-E dan de enige die in de laatste paar topics over de fantastische Bakfiets. begon?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef skunkasaur het volgende:
Ja. We hebben je gemistHoor. Echt.
Wij misten je in stilte. Zielig in een hoekje met een dekentje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom is B-E dan de enige die in de laatste paar topics over de fantastische Bakfiets. begon?Schaamt oew.
Met "die", ze bleek eigenlijk erg leuk te zijn.quote:
Ja doei, ik ook dan hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef lezzer het volgende:
Ik heb jullie gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie massahysterie doet mij goed.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wat ben jij eigenlijk oppervlakkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef lezzer het volgende:
ach kniesoor die daarop let, want => half batsen
Ja, ik ben ook ooit 17 bijna 18 geweest hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk oppervlakkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |