Je mag de mijne ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik de mannen die DP niet meer mag? Kunnen die ook meteen gedehetero'd worden.
Ja, ja, ja; ik ken dat. Straks is het gelukt en dan gaan jullie allemaal zo zeggen van 'ja maar wij waren er ook bij'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:10 schreef Nirak het volgende:
Niet zo preuts Elisa, we willen alleen kijken en zullen ons er niet nee bemoeien
Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef er niet per se bij te zijn, hoor. Jullie doen "je ding" maar. Ik ga wel ergens anders een filmpje kijken ofzo.
Denk je nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Erik als jij ze net genoeg weet te onthetero-en dat ze het nog net met mij willen doen dan wil ik ze eik liever zelf houden...
Oh dat weet ik niet. Dat zie ik dan wel weerquote:
Die is niet in orde. Koemelkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Vanyel het volgende:
De flyer wilde piemel corrigeren naar koemelk
Ik denk zo'n filmpje als in "the kids are alright".quote:
Daar zet je toch ook gewoon zo'n robot in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk zo'n filmpje als in "the kids are alright".
Maar, ik lees dat ik mijn kelder moet gaan aanvegen?
Uiteraardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Daar zet je toch ook gewoon zo'n robot in?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef skunkasaur het volgende:
Ja. We hebben je gemistHoor. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |