Dat zei je heul niequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb liever dat er in mij gekomen wordt zeg maar. Dat zeg ik toch net
Synergie dramaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Wel duidelijk com-mu-ni-ce-ren jah, daar houden wij van
Maar hebben je vingers ook glutenallergie dan? Breken je nagels dan of zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel ik zei doe mij maar ontvangen!
Zeg ik; duidelijkheid willen we_!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Synergie drama
edit
DYKE drama!
damn autocorrect
Ow... ja, dan moet je uitkijken. Bon, kom d'r dan maar niet in, maar trek je agenda (hi hi ik zei trek)quote:
Owja, en dan doe ik net of ik je niet kan vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik verstop me gewoon in mijn keukenkastje en dan moet je me lokken
Yeps, wordt een leuke middagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan gniffel ik in mijn knuistje!!
En schronch ik mijn keukenkastje leeg![]()
Nix semi aan; vraag maar aan Vanyelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef Nirak het volgende:
Owjee, in wat voor semi erotisch verhaal ben ik nu toch terecht gekomen
Zolang als ik me kan herinneren staat bij ons de olie, azijn, aanmaaklimonade al tussen chloor, schoenpoets en keukenreiniger in hetzelfde kastjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, wordt een leuke middag
wel oppassen dat je niet in het kastje met schoonmaakmiddelen gaat zitten dan
Ik vroeg slechts bevestigingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Nu heeft Vanyel het weer gedaan.. Zal ook eens niet zo zijn.
Nou, dat weet ik niet hoorquote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil zo graag de deheterosatie van DP meemaken!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang als ik me kan herinneren staat bij ons de olie, azijn, aanmaaklimonade al tussen chloor, schoenpoets en keukenreiniger in hetzelfde kastje. Maar moeders vertelde dat dat vruuuuuger niet zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |