Neen, een zeer grote uitzondering! Maak er een printscreen van! Snel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Hee je doet een andere PI is dit normaal?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik morgen 20 kilo aankom, is er dan nog kans dat ik in mijn tentje op camping 3 pas?
Als ik morgen niet meer kan tellen, is er dan nog kans dat ik mijn tentje op camping 3 kan opzetten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik morgen 20 kilo aankom, is er dan nog kans dat ik in mijn tentje op camping 3 pas?
Oke snel gedaan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Neen, een zeer grote uitzondering! Maak er een printscreen van! Snel!
Fijn feest en fijn Lowlands!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Mensen ik ga feesten, fijn lowlands iedereen LOBBI VOOR IEDEREEN![]()
Geniet ervanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Mensen ik ga feesten, fijn lowlands iedereen LOBBI VOOR IEDEREEN![]()
Dan moet je gewoon zoeken naar de afbeelding die Mexicaantje. zo gaat postenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ik morgen niet meer kan tellen, is er dan nog kans dat ik mijn tentje op camping 3 kan opzetten?
Nu nog hopen dat ik morgen m'n naam nog weet/kan lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoeken naar de afbeelding die Mexicaantje. zo gaat posten
Ik ga er zeker naar zoeken ( mits ik genoeg bier heb ).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zoeken naar de afbeelding die Mexicaantje. zo gaat posten
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga er zeker naar zoeken ( mits ik genoeg bier heb ).
Hoelaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga er zeker naar zoeken ( mits ik genoeg bier heb ).
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit? Goatse?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ik morgen m'n naam nog weet/kan lezen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit? Goatse?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit? Goatse?
Amazingquote:
Wc papier? why?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef ninnerd het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens mijn tas ga inpakken, ben alleen wel wc-papier vergeten te kopen, dus mijn ouders zullen het dit weekend moeten doen met bladeren oid
WC papier hoeft niet mee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef ninnerd het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens mijn tas ga inpakken, ben alleen wel wc-papier vergeten te kopen, dus mijn ouders zullen het dit weekend moeten doen met bladeren oid
Iemand zei dat het nodig was, maar als het niet nodig schijnt te zijn hebben mijn ouders deze keer geluk!quote:
Gewoon alles meenemen om je ouders te plagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef ninnerd het volgende:
[..]
Iemand zei dat het nodig was, maar als het niet nodig schijnt te zijn hebben mijn ouders deze keer geluk!
Wat een geluk hebben je ouders!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef ninnerd het volgende:
[..]
Iemand zei dat het nodig was, maar als het niet nodig schijnt te zijn hebben mijn ouders deze keer geluk!
Ken je Grace Slick niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet! Dat is uniek!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef TWP het volgende:
Oja ik zou vroeg naar bed gaan. Bij deze.![]()
Poeh, da's wel een festivalletje of wat geledenquote:
quote:
Follow the white rabbit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |